×
<close>
Відписатись від розсилки
e-mail
надіслати
Підтвердіть видалення вашої пошти з наступних баз даних
×
<close>
скидання паролю
новий пароль
підтвердження паролю
надіслати
UA
Bosna i Hercegovina
Česká republika
Europe (in English)
Hrvatska
Italia
Latvia
Lietuva
Magyarország
Polska
România
Slovenija
Slovensko
Srbija
Türkiye
Македонија
Украина (русский)
Україна (по-українськи)
الإمارات
الجزائر
السعودية
الكويت
المغرب
تونس
عُمَان
مصر
UA
Bosna i Hercegovina
Česká republika
Europe (in English)
Hrvatska
Italia
Latvia
Lietuva
Magyarország
Polska
România
Slovenija
Slovensko
Srbija
Türkiye
Македонија
Украина (русский)
Україна (по-українськи)
الإمارات
الجزائر
السعودية
الكويت
المغرب
تونس
عُمَان
مصر
портал ідей для бізнесу
Каталог франшиз
торгівля
(6)
продукти харчування, напої
(5)
дитячі товари
(1)
послуги
(33)
заклади харчування
(15)
послуги населенню (B2C)
(9)
краса, здоров'я, спорт
(3)
навчання
(2)
послуги для бізнесу (B2B)
(2)
туризм
(2)
франшизи
(38)
партнерство
(0)
мастер франшизи
(1)
Новини
Консалтинг
UA
Bosna i Hercegovina
Česká republika
Europe (in English)
Hrvatska
Italia
Latvia
Lietuva
Magyarország
Polska
România
Slovenija
Slovensko
Srbija
Türkiye
Македонија
Украина (русский)
Україна (по-українськи)
الإمارات
الجزائر
السعودية
الكويت
المغرب
تونس
عُمَان
مصر
franchising.ua
Основи бізнесу
на початку
Основи бізнесу
на початку
ведення бізнесу
фінанси
на місці
Битва ментальностей
Питання свободи та розвитку особистості займало голови філософів в усі часи
Краудфандінг, як варіант
Збираючи з миру по нитці, можна не тільки пошити голому сорочку, а й реалізувати набагато більш масштабні проекти
Основи успіху стартапу
Поняття «стартап» та «запускаючий новий бізнес-проект» - зовсім різні.
Яким бізнесом зайнятися: власним, агенційним чи франчайзинговим?
Можна розпочати власний бізнес, або ж долучитися до франчайзингової чи агенційної мережі, придбавши франшизу. Але яку саме форму діяльності обрати?
Вплив бренду на покупців
Чому люди без проблем впізнають певний бренд? І, крім того, довіряють йому. Величезний вплив на людей здійснює логотип, особливо той, що надовго запам’ятовується своєю яскравістю, оригінальністю та привабливістю
Як знайти бізнес-ідею для себе
Основні моменти, які потрібно враховувати, обираючи сферу майбутньої діяльності
Яким має бути підприємець
Тест на підприємництво
Найрозповсюдженіші помилки підприємців-початківців
Всі люди припускаються помилок, розумні роблять з цього висновки
Маркетинг та дослідження ринку
В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності
Аналіз конкурентів
Щоб визначити стратегію діяльності компанії на ринку, Вам обов’язково необхідно проаналізувати Ваших конкурентів
Бізнес-сайт для компанії
Просування компанії зараз вже фактично неможливе без офіційної веб-сторінки. Якою вона має бути і від чого залежить її успіх, піде мова далі
Як обрати організаційно-правову форму підприємства
ФОП, ПП чи ТОВ?