Основи успіху стартапу

П'ятниця
16.05.2014
Поняття «стартап» та «запускаючий новий бізнес-проект» - зовсім різні.
 

"Стартап - це тимчасова організація, створена для пошуку повторюваної, прибуткової і масштабованої бізнес-моделі " Стів Бланк.

Розберемо по частинам. Тимчасова модель - стартап існує в умовах високої невизначеності, якщо ви відкриваєте булочну, вам відомо про ваш ринок і клієнтів досить багато, і ваше завдання зібрати інформацію, скласти бізнес-план і грамотно його виконати. Коли ви зіштовхуєтесь з інноваціями, у вас є тільки набір гіпотез, і їх перевірка «малою кров'ю» - ваше першочергове завдання. І тільки після цього можна переходити до побудови традиційної компанії.

Повторювана і прибуткова бізнес-модель. Практично будь-який засновник компанії може особисто продати свій товар , але це Якіреще не бізнес. Чи можна побудувати тут системні продажу , які приноситимуть прибуток , а не множити збитки?

Масштабованість. Стартап не можна уявити без можливості нелінійного зростання, від 5 чоловік до 30 тисяч за 5 років, від 1 мільйона користувачів за перший місяць, відповідного зростання прибутку. Традиційний бізнес не може рости такими темпами, для такого зростання потрібні інноваційні рішення, які відкривають нові ринки або дають унікальну перевагу. Далеко не кожен новий бізнес можна назвати стартапом, і цю різницю важливо розуміти при плануванні.

Пошук нових бізнес моделей передбачає наявність помилок, і висока «смертність» на ранньому етапі - це природний процес. Звичайно, ситуацію погіршує небажання вчитися на чужому досвіді та ігнорування базових правил склалися на ринку (техніки безпеки).

 На ринку виживає менше одного відсотка компаній. Наявність релевантного досвіду у підприємця, гарне знання ринку, використання доступних методик побудови стартапу і розуміння законів індустрії може поліпшити шанси на виживання, але точну цифру назвати не наважуся. У кожному разі, це буде не більше декількох десятків відсотків.

Дуже рекомендую всім підприємцям ознайомитися з останніми методологічними розробками в цій області від Стіва Бланка, Еріка Райса, Олександра Остервальдер.

Фрагмент інтерв'ю, опубликованого у журналі "Ідеи Бизнеса ФРАНЧАЙЗИНГ" 12/2014

 


популярне на форумі

What area unit the characteristics of a decent paragraph?

A paragraph may be a assortment of sentences that all relate to 1 main plan or topic. Effective paragraphs have four main characteristics: a subject sentence, unity, coherence,...

1 коментар
остання 10.01.2019
Як знайти бізнес-ідею для себе

Текст ні про що! Якби ціллю автора було не налити води (потрібної кількості символів), то було б...

1 коментар
остання 06.12.2018
Как открыть кроличью ферму. Бизнес-план.

Имя кредитора: г-н Пол Уильям. Lender E-mail: paul_william_loanhouse@hotmail.com Мы предлагаем частные, коммерческие...

1 коментар
остання 02.04.2018
METRO: франчайзинг в Україні

Ребята! кто-то получил разъяснения или инфу по metro

5 коментар
остання 19.01.2017
METRO: франчайзинг в Україні

Хочу відкрити магазин! Підскажіть деталі по франшизі ramanyatsiuk@gmail.com Дякую

5 коментар
остання 08.12.2016
Алден-Вет кожного разу трохи інакша

Обратились в клинику 22 сентября. За день до этого мой кот вдруг стал каким-то слабым, припадал на...

27 коментар
остання 26.09.2016
Алден-Вет кожного разу трохи інакша

20.05.2016 ветеринар клиники Алден-вет Татьяна Федоровна Ковченко назначила моему коту уколы. После...

27 коментар
остання 25.05.2016
Алден-Вет кожного разу трохи інакша

Алден-Вет, клиника на Виноградаре у вас оставляет желать лучшего. Приехали по старой памяти в...

27 коментар
остання 04.02.2016