Секрети успішності магазину одягу

Понеділок
08.02.2010
На рівень продажів та відвідуваності магазину одягу впливають багато внутрішніх чинників
 

В гарно продуманому магазині одягу зовнішнє оформлення покликане спонукати клієнта увійти всередину та придбати певну річ. Важливо також, щоб внутрішній та зовнішній дизайн магазину відповідав певній тематиці продукції та був орієнтований на свою цільову аудиторію покупців (спортивний, елегантний, у стилі повсякденного життя молоді, субкультур тощо).

Привернути увагу

В магазинах молодіжного одягу інтер’єр має бути сучасним, прогресивним. Важливу роль грають кольори, світло, музика та матеріали (зараз переважають скло та сталь). Для оформлення використовуються різноманітні креативні постмодерні малюнки в яскравих тонах. Все повинно бути зроблено так, щоб клієнт з вашої цільової аудиторії захотів увійти, щоб він побачив щось знайоме, рідне, близьке по духу. Але тут дизайнеру варто не перевищити міру можливого, важливо зберігати пропорції: занадто яскраве оформлення може не залучити відвідувачів, а навпаки сприяти зменшенню їх кількості.

Дослідження показують, що 70% рішень про покупку приймається саме на місці продажу. Тому важливого значення набуває експонування найкращих зразків продукції. Для того, щоб привернути увагу перехожих та сприяти тому, щоб вони відвідали магазин, використовуються манекени на вітринах.

Вітрини мають бути великими та просторими і гарно освітлюватися. Таким чином перехожий зможе оцінити не лише те, що знаходиться на передньому плані на вітрині, але й те, що знаходиться позаду, в самому магазині. Внутрішній інтер’єр магазину є фоном для того, що представлено на вітрині.

Вітрини мають бути великими та просторими і гарно освітлюватися. На манекени надягається зазвичай найкращі екземпляри нових колекцій

Найкраще з колекції - на манекени

Використання манекенів – один з найефективніших способів залучення клієнтів. Манекени можна побачити на вітринах більшості магазинів одягу. Це дає можливість не лише визначити загальний стиль магазину, але й показати найкращі, найновіші екземпляри колекцій.

Крім того, важливу роль відіграє вхід до магазину. Він повинен візуально виділятися серед інших, привертати увагу та запам’ятовуватися. Особливо складно це зробити в торговельних центрах, де зазвичай всі магазини знаходяться на одній лінії вздовж єдиного коридору. У цьому випадку варто використати певні цікаві архітектурні рішення, як-то, наприклад, багаторівневих вхід, зроблений вглиб магазину.

Всередині безпосередньо поблизу вітрин розташовується зона входу. Це одне з найважливіших місць в магазині. Тут часом розташовуються акційні товари за зниженими цінами. Але краще при вході розміщувати інформацію про ці акції, рекламні плакати, а сам цей товар представляти в глибині магазину (найчастіше розташовують по обидва боки основного проходу). Таким чином, зацікавлений покупець проходить через весь магазин і має можливість роздивитися інший товар, що представлений для купівлі.

Успіх магазину одягу дуже залежить від гарної презентації товару. Переважають три варіанти викладки: з використанням манекенів, вішалок та пірамід – одяг, складений на спеціальних столиках чи полицях.

Увесь цей асортимент має бути в полі зору клієнта. Але це, звичайно, зовсім не означає, що вся продукція, що є в розпорядженні компанії, має бути представлена при вході до магазину. Занадто багато одягу робить магазин схожим на склад.

Найкращим способом представлення колекції є, звичайно, манекени. За їх допомогою можна показати повністю весь комплект або підібрати речі, які сполучаються найкраще та скласти вже готовий образ. Піраміди та вішалки не дають такої гарної можливості. Однак, манекени займають зазвичай багато місця і тому використовуються, щоб о6’єднати всі елементи експозиції.

Найкращим способом представлення колекції є манекени. Вони використовуються для того, щоб о6’єднати всі елементи експозиції

Стратегічно важливе місце

Серед важливих моментів, які мають бути враховані при проектуванні магазину, є підготовка примірочних. Зараз вони вже не є маленькими кімнатками - додатковим елементом магазину, який розташовують там, де є вільне місце. Зараз примірочна розглядається як стратегічно важливе місце, де клієнт приймає рішення про покупку.

Кількість примірочних визначає те, скільки клієнтів одночасно може здійснювати покупки. Тому в цьому випадку, чим більше їх буде, тим краще. У великих магазинах захотіти приміряти річ можуть одночасно десятки людей. Як правило примірочні займають близько 20-30 % площі магазину. Все залежить від частоти відвідування магазину клієнтами, способу представлення і зберігання речей та особливостей інтер’єру.

Крім того, багато власників, організовують в примірочних так зване місце відпочинку. Тут клієнт може заспокоїтися, подумати та прийняти рішення про покупку. Таким чином, комфорт в цьому місці важливий понад усе і має бути якомога вищим. Тому необхідно забезпечити наявність великих дзеркал. Найкращим варіантом є розташування трьох дзеркал – для того, щоб покупець міг розгледіти себе з усіх боків.

Примірочна – це також місце, яке відвідують люди, які не беруть безпосередньої участі в процесі активного придбання. Це найчастіше близькі чи друзі покупця. Тому тут можна розташувати зручні крісла та поруч - куточок для дітей. В той час, коли людина вибирає для себе якусь річ у магазині, особи, що її супроводжують, можуть розслабитися, відпочити, не нудьгувати та не заважати вибирати річ.


читати статті

Холодильне обладнання для бізнесу /22.02.2010

Незалежно від того, вирішено відкривати ресторан або фаст-фуд, покупка морозильного обладнання стане необхідною витратою - більшою чи меншою

Сканери штрих-коду та їх застосування /16.02.2010

У магазинах самообслуговування сканер цін значно полегшує процес покупки для клієнтів

Правильне освітлення в магазині /16.02.2010

Клієнт купує зором. Найбільш охоче він вибирає продукти, в яких натуральний і свіжий вигляд. Щоб продемонструвати ці козирі, необхідно відповідне освітлення експозиції

Викладка товару /09.02.2010

Належним чином організована викладка товарів в магазині розширить можливості гарних продажів

Аромамаркетинг /03.02.2010

Як зробити так, щоб спогади клієнта про Ваш магазин були приємними, щоб йому хотілося повертатися туди знов і знов? У цьому допоможуть прийоми аромамаркетингу

популярне на форумі

Де купити ноубук

Всім привіт! Хочу купити собі ноутбук для роботи, та не можу визначитись. Підкажіть мені, який...

1 коментар
остання 08.10.2022
Как открыть кроличью ферму. Бизнес-план.

URGENT LOAN IS AVAILABLE NOW TODAY I GOT MY DESIRED LOAN AMOUNT $760K FROM A RELIABLE,TRUSTED AND REGISTERED PRIVATE LOAN COMPANY LAST...

2 коментар
остання 10.05.2022
первый бизнес

Шановний Сергій! Франшиза клінінгової компанії СуперКлін.Старт бізнесу всього 21...

5 коментар
остання 10.10.2020
Франчайзинг СуперКлин

Франшиза клінінгової компанії СуперКлін - це готовий бізнес за 21 день Формат Light та Формат...

1 коментар
остання 10.10.2020
What area unit the characteristics of a decent paragraph?

A paragraph may be a assortment of sentences that all relate to 1 main plan or topic. Effective paragraphs have four main characteristics: a subject sentence, unity, coherence,...

1 коментар
остання 10.01.2019
Як знайти бізнес-ідею для себе

Текст ні про що! Якби ціллю автора було не налити води (потрібної кількості символів), то було б...

1 коментар
остання 06.12.2018
Как открыть кроличью ферму. Бизнес-план.

Имя кредитора: г-н Пол Уильям. Lender E-mail: paul_william_loanhouse@hotmail.com Мы предлагаем частные, коммерческие...

2 коментар
остання 02.04.2018
METRO: франчайзинг в Україні

Ребята! кто-то получил разъяснения или инфу по metro

5 коментар
остання 19.01.2017