Як відкрити магазин з продажу предметів багажу?

SAMSONITE - світовий лідер в сегменті товарів для подорожей. Історія цього бренду почалася в 1910 році. З моменту появи торгової марки SAMSONITE пройшло вже більше 100 років. Цій компанії ми зобов'язані появою класичного дипломатичного кейса, валіз на колесах і багатьох інших видів багажу, які зробили процес подорожі зручнішим. Сьогодні компанія SAMSONITE є найбільшим виробником багажу в світі і має найбільш значні в цьому сегменті обсяги продажів у Європі, США та Азії. Роздрібна мережа SAMSONITE охоплює понад 900 власних монобрендових магазинів, а також більше 300 франчайзингових проектів по всьому світу.
На український ринок продукція SAMSONITE вийшла в 2001 році завдяки ТОВ "Робінзон Україна". Сьогодні товари виробника представлені в більш ніж 40 магазинах у 12 найбільших містах країни. Компанія активно займається співпрацею з мультибрендовими партнерами, а також - розвиває власну мережу. Продукція SAMSONITE займає чималу частину асортименту магазинів партнерів. Так, наприклад, в Харкові, де дистриб'ютор почав роботу з великою мережею з 5 мультибрендових бутіків, що спеціалізуються на шкіргалантереї, дорожніх аксесуарах і сувенірах, товари виробництва SAMSONITE складають 30% від загальної кількості. Що стосується власної мережі, то зараз у роздрібі працюють 7 власних точок у Києві та Донецьку, а також - одна франчайзингова в Севастополі. Мережа постійно і динамічно розвивається. Так, тільки в серпні компанія відкрила відразу два нових монобрендових магазину SAMSONITE: в столичному ТРЦ "Глобус" і донецькому ТРЦ "Донецьк-Сіті".
Зараз "Робінзон Україна" сконцентрувалася на розвитку мережі по франчайзингу. У найближчі п'ять років компанія планує охопити нею всю країну і відкрити не менше одного магазину в кожному обласному центрі. "Пріоритетними для нових відкриттів ми вважаємо міста-мільйонники, - стверджує директор з продажів ТОВ "Робінзон Україна" Євген Лиходід. - Однак ми не виключаємо можливості появи магазинів і в таких населених пунктах, як, наприклад, Кривий Ріг чи Кременчук. Продукція SAMSONITE відноситься до сегменту middle plus, тому орієнтована на покупців з високим рівнем доходів".
Контактна інформація:
Євген Лиходід,
044-495-23-20; 050-335-81-81
E.Likhoded@robinzon-bags.kiev.ua
читати статті

Компанія розширює бізнес в Україні та планує вийти на закордонні ринки
Компанія просуває торгову марку за за межі близькосхідного регіону та цікавиться ринком України
Компанія «Дом бусин» планує активно розвивати партнерську мережу за кордоном
Миколаївська майстерня побутових послуг розглядає можливість розширення мережі завдяки франчайзі
У планах «Доброї аптеки» стати міжнародною мережею
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
Копійочка
Доброго дня, яка ціна франшизи копійочки?
Копійочка
History
Копійочка
Мене часто запитують, коли я запрошую до себе на день народження, а що тобі подарувати?)) Я завжди...
Копійочка
Доброго дня , мене цікавить купівля і співпраця по франшизі,чи є у вас така...
Копійочка
з Коломиі!!!!!!!!!а є якась різниця звідки?
Копійочка
Ще раз перепитаю- Ви звідки? пишіть lider-kiev@yandex.ru
Копійочка
так мене теж давно цікавить питання і я вже довший час шукаю франшизу так як бачу магазини...
Копійочка
А Ви зв1дки?