Копіркін – не франчайзинговий

Середа
28.10.2009
Компанія не співпрацює зі своїми партнерами на умовах франчайзингу
 

Багато інтернет-джерел називають бізнес вендінгових копіювальних апаратів "Копіркін" франчайзинговим. Але, як розповів порталу Franchising.ua керівник напрямів "Копіркін" і "Бахілкін" Всеволод Бетін, насправді цей бізнес франчайчайзинговим не є. Із зацікавленими бізнесменами просто укладається договір купівлі-продажу копіювального апарату "Копіркін", також компанія надає гарантію на обладнання - це й усе. Присутність "Копіркіна" серед франшиз Всеволод Бетін пояснив тим, що франчайзингом цікавляться активні бізнесмени, проте вони часто не обмежують себе лише франчайзинговими пропозиціями.

Звідси постає питання: кого вважати франчайзером, а кого ні? Насправді відповідь досить проста і закладена в самому визначенні франчайзингу. При цьому складається договір про співпрацю, де прописуються певні обов’язки обох сторін. Також у франчайзингу найчастіше франчайзі сплачує паушальний внесок та/чи роялті протягом тривання дії договору.

Але є такі франчайзингові системи, що не стягують платежів з франчайзі (найчастіше зустрічається у торговельному франчайзингу). Вони і вносять деякі сумніви у те, що вважати франчайзингом, а що ні. Франчайзери, що не стягують роялті, постачають франчайзі свій унікальний товар – партнер по суті є дистриб’ютором їхнього товару, що працює під брендом франчайзера. А ось ті франчайзингові системи, що пропонують франчайзі саме ноу-хау, унікальну бізнес-модель, для отримання прибутку від франчайзингу беруть певні оплати за користування інтелектуальною власністю.

Різниця між франчайзингом та іншими способами партнерства також у тому, що франчайзер та франчайзі пов’язані тісними партнерськими відносинами. Франчайзі отримує навчання, підтримку, досвід і в будь-який час може звернутися за порадою.

Загалом, в цій ситуації будь-які непорозуміння може звести нанівець лише законодавство стосовно франчайзингу, якого в Україні поки-що немає.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

популярне на форумі

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план

Доброго дня!Чудово,що маєте бажання створити власну справу.В клінінговій індустрії питання...

2 коментар
остання 10.10.2020
Открытие СТО. Бизнес-план

Кредитор? Вам потрібна термінова позика чи бізнес-позика? Ти будешвідмовлено в отриманні позики...

3 коментар
остання 20.11.2017
Открытие СТО. Бизнес-план

Раскрутка, PR, брендинг, узнаваемость ТМ - дело маркетологов, а мастер должен заниматься своим...

3 коментар
остання 10.03.2017
BVS-Rabota: працевлаштування по франчайзингу

Вимоги до приміщення для філіала

1 коментар
остання 25.11.2016
LEGO по-франчайзингу

Я хочу получать комментарии по этой теме на e-mail

1 коментар
остання 16.08.2016
Открытие СТО. Бизнес-план

На рахунок зарплата майстру 30% від заказу. Це дуже мало як для майстра. Якщо дійсно хороший...

3 коментар
остання 15.07.2016
Работа за границей - возможность выжить?

Мне интересно, насколько реально перевестись в зарубежное отделение компании, если есть...

2 коментар
остання 21.05.2016
Ринок бутильованої води зростає

Лично я стараюсь употребить дневную норму воды. Чаще всего покупаю уже розлтую в бутыли воду, но...

2 коментар
остання 21.05.2016