Універсальний Прибиральник розвиває райони

Вівторок
27.10.2009
Компанія змінила умови роботи франчайзі в регіонах
 

Як повідомив порталу Franchising.ua директор франчайзингової мережі "Універсальний Прибиральник" Анатолій Мельник, з 15 жовтня в компанії введений новий план розвитку. Раніше компанія надавала франчайзі можливість працювати, використовуючи торговельну марку "Універсальний Прибиральник", тільки в межах обласних центрів, які зрештою були відповідальні за всю область. Але, як виявилось в процесі роботи, франчайзі з обласних міст, що фізично не є присутніми у якомусь районному місті, не можуть ефективно там працювати.

"Тепер усі нові Договори франчайзингу підписуватимуться з конкретними містами (як обласними центрами так і районними), на території яких можуть здійснювати діяльність наші франчайзі. Це дасть можливість районним центрам активізуватися в розвитку клінінгового бізнесу. Ми стимулюємо їх до цього також низькою ціною за користування франшизою і потужною рекламою, яка дозволить їм легше почати власний бізнес", - розказав про зміни у франшизі "Універсального Прибиральника" Анатолій Мельник.

Франчайзингова концепція "Універсального Прибиральника" дозволяє розпочати бізнес за наявності 15 – 20.000 грн. Щомісячні виплати залежать від кількості населення в місті і тепер варіюються від 150 до 800 грн. Компанія обіцяє франчайзі можливість заробляти 10 тис. грн. на 250 тис. населення лише на дрібних та середніх замовленнях, ця сума може збільшуватися, якщо враховувати великі корпоративні замовлення.


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

Огляд ринку кав’ярень /04.12.2011

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові

популярне на форумі

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план

Доброго дня!Чудово,що маєте бажання створити власну справу.В клінінговій індустрії питання...

2 коментар
остання 10.10.2020
Открытие СТО. Бизнес-план

Кредитор? Вам потрібна термінова позика чи бізнес-позика? Ти будешвідмовлено в отриманні позики...

3 коментар
остання 20.11.2017
Открытие СТО. Бизнес-план

Раскрутка, PR, брендинг, узнаваемость ТМ - дело маркетологов, а мастер должен заниматься своим...

3 коментар
остання 10.03.2017
BVS-Rabota: працевлаштування по франчайзингу

Вимоги до приміщення для філіала

1 коментар
остання 25.11.2016
LEGO по-франчайзингу

Я хочу получать комментарии по этой теме на e-mail

1 коментар
остання 16.08.2016
Открытие СТО. Бизнес-план

На рахунок зарплата майстру 30% від заказу. Це дуже мало як для майстра. Якщо дійсно хороший...

3 коментар
остання 15.07.2016
Работа за границей - возможность выжить?

Мне интересно, насколько реально перевестись в зарубежное отделение компании, если есть...

2 коментар
остання 21.05.2016
Ринок бутильованої води зростає

Лично я стараюсь употребить дневную норму воды. Чаще всего покупаю уже розлтую в бутыли воду, но...

2 коментар
остання 21.05.2016