Четвер
27.08.2009
Компанія E-photo відмовилася від розвитку по франчайзингу
 

Компанія E-photo надає широкий спектр поліграфічний послуг, виконує друг на замовлення на різноманітних матеріалах та речах, виготовляє таким способом сувеніри та подарунки. На початку 2008 року, маючи одну власну точку, E-photo прийняла рішення розвиватися по франчайзингу. Приблизно встановивши необхідні цифри, компанія вирішила доопрацювати свою франчайзингову пропозицію після того, як нею зацікавиться перший потенційний партнер. Пройшло півтора року, а франчайзі так і не з'явилися. Чому?

"Цей бізнес може вести одна людина. А коли людина одна і на себе працює, вона сама собі розумна. Ті технології, хитрощі, що є в нас у напрацюванні, не є такими цінними для неї. В маленькому бізнесі ці нюанси не так важливі – бізнес і без того виживе. Тому все це в нас перейшло просто у продаж обладнання, роботу нашого власного офісу. Ми вирішили, що це наразі економічно доцільніше, ніж вкладувати кошти в розвиток по франчайзингу, - прокоментував цю ситуацію представник компанії E-photo Дмитро Орда. - Більше року активного просування не дало ніякого результату. Люди, якщо і звертались, то казали, що так, франчайзинг це добре, але просили просто продати обладнання, бо можуть надавати послуги і самі".

Можна вигадувати різноманітні виправдання, чому іноді не виходить. Але світова багаторічна практика показує: успішність бізнесу та зацікавленість ним франчайзі прямо пропорційна продуманості франчайзингового пакету і ефективності методів його просування.


найчайтіше читане

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Як відкрити суши-бар. Бізнес-план /18.11.2011

Наскільки прибутковим є бізнес ресторану японської кухні?

популярне на форумі

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план

Доброго дня!Чудово,що маєте бажання створити власну справу.В клінінговій індустрії питання...

2 коментар
остання 10.10.2020
Открытие СТО. Бизнес-план

Кредитор? Вам потрібна термінова позика чи бізнес-позика? Ти будешвідмовлено в отриманні позики...

3 коментар
остання 20.11.2017
Открытие СТО. Бизнес-план

Раскрутка, PR, брендинг, узнаваемость ТМ - дело маркетологов, а мастер должен заниматься своим...

3 коментар
остання 10.03.2017
BVS-Rabota: працевлаштування по франчайзингу

Вимоги до приміщення для філіала

1 коментар
остання 25.11.2016
LEGO по-франчайзингу

Я хочу получать комментарии по этой теме на e-mail

1 коментар
остання 16.08.2016
Открытие СТО. Бизнес-план

На рахунок зарплата майстру 30% від заказу. Це дуже мало як для майстра. Якщо дійсно хороший...

3 коментар
остання 15.07.2016
Работа за границей - возможность выжить?

Мне интересно, насколько реально перевестись в зарубежное отделение компании, если есть...

2 коментар
остання 21.05.2016
Ринок бутильованої води зростає

Лично я стараюсь употребить дневную норму воды. Чаще всего покупаю уже розлтую в бутыли воду, но...

2 коментар
остання 21.05.2016