Мережа кав'ярень Sharikava відкрила першу франчайзингову кав'ярню в Києві.
Перша франчайзингова кав'ярня прийняла відвідувачів 16 жовтня в ТРЦ Retrovillе. Франчайзі — подружжя Катерина і Богдан — купили франшизу ще в квітні цього року, але довго шукали відповідне приміщення.
«Ми новачки в бізнесі і дуже раді, що наша локація знайшлася», — каже Катя.
Площа кав'ярні — 50 метрів на яких розмістили 15 посадочних місць. В асортименті як класичні так і авторські кавові напої, цукерки, кекси, горіхова паста, гранола і сендвічі власного виробництва.
За словами Каті, в перший день пригощали всіх співробітників ТРЦ, також презентували їм спеціальну бонусну програму — бонусами повертається 15% від суми покупки.
Олександр Михайлівський, співвласник Sharikava, каже, що в кав'ярні в Retrovillе тестують і загальномережевого бонусну програму — гості кав'ярні отримають бонусами 5-10%.
Поки щасливі франчайзі кав'ярні напрацьовують базу постійних гостей і аналізують потік відвідувачів. В планах Sharikava — запуск аудіореклами в ТРЦ і проведення спільних акцій.
Куди рухається Sharikava
Індустрія громадського харчування змінилася після карантину, а криза стала каталізатором для багатьох процесів по оптимізації і запуску нових сервісів.
Олександр каже, що мережа кав'ярень Sharikava під час карантину оптимізувала операційні процеси і логістику. Залишили в мережі тільки ті заклади, які зможуть пережити нові хвилі карантину. Так, дві київські кав'ярні перемістилися в регіони — там вони показують прибуток більше, а орендні платежі — в рази менше.
Розвивають і продуктовий напрямок — в меню вводять різноманітні кекси. Але залишаться на вітрині улюблені солодощі гостей, адже вони цінують Sharikava за власне виробництво крафтового тістечок, гранола, цукерок і т.д.
Мережа кав'ярень Sharikava заснували житомирські підприємці Влад Кіндра, Саша Михайлівський і Тенгіз Дженджулія в 2015 році в Житомирі. Ідея відкрити спільний бізнес виникла в 2014 році, а першу кав'ярню друзі запустили вже через рік. Це був МАФ у вигляді великого кавового стакана площею два метри.
Зараз в мережі налічується 26 об'єкта, які успішно працюють також у Вінниці, Рівному, Хмельницькому, Бердичеві, Коростені та Коростишеві.
У підприємців були великі плани на 2020 рік — готували експансію на Західну Україну.
«Ми продовжуємо шукати приміщення. Якщо знаходимо круту локацію — рахуємо потенційну аудиторію і термін окупності точки. І тільки після цього приймаємо рішення — пандемія змушує ретельно зважувати всі ризики», — резюмує Михайлівський.
читати статті
У жовтні в польському місті Вроцлав відкрився перший ресторан сучасної кухні за франшизою Nai.
Meat Bar від «М`ясторія» — це заклад сучасного формату fast casual, в основі якого лежить шаурма та бургери з томленим м’ясом
Зручна концепція поєднала у собі смакові вподобання поцінювачів свіжої випічки, кондитерських смаколиків та свіжої кави.
Відкриваючи піцерію, кожен підприємець мріє про успіх, унікальність та розширення свого бізнесу.
Хто отримав нагороду UBA 2023?
найчайтіше читане
В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу
В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності
Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується
Як змінилаь ситуація на ринку продажів франшиз? Про це розповість керівник відділу продажу франшиз мережі OS.9 – Юлія Сербіна.
Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
популярне на форумі
Нова франшиза: Doshi Doshi
Доброго дня підкажіть будь ласка, до кого можна звернутися сприводу франшизи?
Формат TAKE AWAY для магазинов суши
Не с проста объявления «куплю магазин суши» сейчас можно все чаще услышать, как от начинающих,...
Taco Bell собирается в Россию
Хочу эту франшизу
Тайрай: франчайзинг со вкусом Востока
Давай откроем этот бизнес в Беларуси.
Как открыть суши-бар. Бизнес-план.
Полезная информация
Собственный сэндвич-бар с FreshLine
Впервые побывал в фреш-лайне весной прошлого года и с тех пор хожу сюда чуть ли ни каждую неделю...
Макдональдс в цифрах
Интересная информация. Я люблю Макдональдс, хотя и не очень полезно
Символ немецкого фастфуда Curry Wurst
Где бы взять 40 тыс долл.? В Днепропетровске возле жд вокзала отличное заведение! . .еда,...