Дмитро Борисов днями презентував новий формат ресторанів — фудхол Gastrofamily на вулиці Басейна, 1-3. Заклад працює в форматі літньої тераси.
«Пробуємо, збираємо відгуки, щось коригуємо в процесі. На Gastrofamily Food Market ми зібрали 7 smart casual форматів», — ділиться Дмитро Борисов в Facebook.
На площі 700 кв. метрів розмістилися «Білий налив» з чотирма видами сидру, вином, коктейлями та чачею, «БПШ» з беляшами, пончиками та шаурмою, DOGZ & BURGERZ з бургерами і хот-догами, Mushlya з рибою і морепродуктами, рибними стейками і ролами, PINZARELLA з моцарелла- баром і Пінці з печі.
Презентував ресторатор і два дебютанти: перший — заклад з кавказьким характером «Шашлики і друзі», де пропонують хінкалі, плов, кебаб і кілька видів шашлику за ціною 60-90 грн.
Борисов зізнався, що до відкриття «Шашлики і друзі» його надихнула подорож по США і велика кількість пропозицій їжі на грилі.
Ще один новачок: Oxota na Ovets в форматі азіатського стріт-фуду.
За словами ресторатора, вся їжа готується на відкритих кухнях, а час видачі замовлення становить 3-5 хвилин. Досягнення такої швидкості у ресторанів мережі зайняло більше 3 років.
Фішка фудхолла — гіди по їжі, які допоможуть зорієнтуватися гостям в великій кількості пропозицій.
Дмитро Борисов пообіцяв відкрити ще мінімум 5 Gastrofamily Food Market до кінця року.
читати статті
У жовтні в польському місті Вроцлав відкрився перший ресторан сучасної кухні за франшизою Nai.
Meat Bar від «М`ясторія» — це заклад сучасного формату fast casual, в основі якого лежить шаурма та бургери з томленим м’ясом
Зручна концепція поєднала у собі смакові вподобання поцінювачів свіжої випічки, кондитерських смаколиків та свіжої кави.
Відкриваючи піцерію, кожен підприємець мріє про успіх, унікальність та розширення свого бізнесу.
Хто отримав нагороду UBA 2023?
найчайтіше читане
В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу
В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності
Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується
Як змінилаь ситуація на ринку продажів франшиз? Про це розповість керівник відділу продажу франшиз мережі OS.9 – Юлія Сербіна.
Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
популярне на форумі
Нова франшиза: Doshi Doshi
Доброго дня підкажіть будь ласка, до кого можна звернутися сприводу франшизи?
Формат TAKE AWAY для магазинов суши
Не с проста объявления «куплю магазин суши» сейчас можно все чаще услышать, как от начинающих,...
Taco Bell собирается в Россию
Хочу эту франшизу
Тайрай: франчайзинг со вкусом Востока
Давай откроем этот бизнес в Беларуси.
Как открыть суши-бар. Бизнес-план.
Полезная информация
Собственный сэндвич-бар с FreshLine
Впервые побывал в фреш-лайне весной прошлого года и с тех пор хожу сюда чуть ли ни каждую неделю...
Макдональдс в цифрах
Интересная информация. Я люблю Макдональдс, хотя и не очень полезно
Символ немецкого фастфуда Curry Wurst
Где бы взять 40 тыс долл.? В Днепропетровске возле жд вокзала отличное заведение! . .еда,...