02.11.2015

Страхові компанії у франчайзингу

«Дочки» іноземних страхових груп відкривають відділення в регіонах

У жовтні відразу два страховики відкрили нові відділення в регіонах України. Компанія «Граве Україна» зареєструвала Харківську обласну дирекцію, а «АХА Україна» - Кременчуцьке відділення (Полтавська область).

страхування Фото dom.ria.com

В останні роки страховики, як правило, закривали регіональні відділення або працювали з ними на умовах франчайзингу

В останні роки страховики, як правило, закривали регіональні віддалення або працювали з ними на умовах франчайзингу.

Обидві компанії є дочірніми структурами європейських страхових груп: «Граве Україна» належить австрійському фінансовому концерну GRAWE, а «АХА Україна» - французькій AXA Group. На момент публікації матеріалу «Граве Україна» не прокоментувала своє розширення регіональної мережі, а віце-президент «АХА Страхування» В'ячеслав Гавриленко повідомив, що збільшення ринкової частки АХА на українському ринку є стратегічною метою.

«На даному етапі ми плануємо і відкриваємо як власні відділення, агентські, та франчайзингові підрозділи. Новий штат набираємо, в тому числі, і за рахунок колишніх співробітників інших підприємств», - розповів В'ячеслав Гавриленко.

Знайти півтора мільярда

«Цього року перерозподіл страхового ринку став ще більш помітним: великим гравцям дістаються страхові портфелі і навіть цілі команди, в тому числі регіональні, тих страховиків, які відчувають фінансові труднощі і програють в частині клієнтоорієнтованості, - вважає член Нацкомфінпослуг Олександр Залєтов.

За його оцінкою, цього року вимоги до активів і капіталу можуть не виконати близько третини всіх страхових компаній України. Спочатку 2016- го знадобиться 1,5 млрд грн для докапіталізації ринку.

У той же час найбільші страховики, серед яких більше половини «дочок» іноземних страхових груп, почали активно розширювати свій бізнес у регіонах. Але не за рахунок покупки нових активів, а шляхом переманювання регіональних команд або окремих фахівців у слабкіших конкурентів. «Тому що фактично нема кого купувати. В Україні є непогані регіональні страховики, у яких стійкий бізнес і хороша репутація в області. Але такі компанії можна перерахувати по пальцях однієї руки », - стверджує голова правління «Арсенал Страхування»Сергій Авдєєв.

Бонуси стали менші

Та й навіщо, якщо фахівці приходять у більш успішні компанії зі своїми клієнтами? До того ж цього року регіональні команди вдвічі подешевшали. Наприклад, якщо раніше керівник відділення вимагав бонус 10% і вище від розміру зібраних в регіоні премій, то тепер хорошим бонусом вважається 5%.

«Цього року навіть великі та середні компанії скорочували персонал і витрати на ведення бізнесу. Через що багато фахівців готові були переходити в інші структури на менш вигідні для них умови роботи», - розповідає гендиректор компанії «Мега-Поліс» Олександр Бондар.

Серед найбільш відомих компаній, фахівці яких цьогоріч частіше за інших шукали роботу через скорочення витрат в компанії, експерти називають «ПРОВІДНА», «Просто-Страхування» і «Альфа-Страхування».

У самих компаніях це заперечують. «Ми скоротили всі можливі витрати давно. Але перед нашими фахівцями стоять жорсткі завдання. Ті, хто не справляється з ними - йдуть. І це нормально», - пояснює голова правління компанії «Альфа Страхування» Яцек Мейзнер. На його думку, великі гравці завжди охоче забирають собі страхові портфелі і персонал слабших компаній, але в цьому році ще й криза прискорила ці процеси. Хоча великим гравцям потрібно не перекуповувати портфелі здебільшого збиткових видів страхування, а виходити в ті сегменти та ніші, де ще немає конкуренції, вважає Мейзнер.

Джерело: Капитал

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank