02.11.2015

Страхові компанії у франчайзингу

«Дочки» іноземних страхових груп відкривають відділення в регіонах

У жовтні відразу два страховики відкрили нові відділення в регіонах України. Компанія «Граве Україна» зареєструвала Харківську обласну дирекцію, а «АХА Україна» - Кременчуцьке відділення (Полтавська область).

страхування Фото dom.ria.com

В останні роки страховики, як правило, закривали регіональні відділення або працювали з ними на умовах франчайзингу

В останні роки страховики, як правило, закривали регіональні віддалення або працювали з ними на умовах франчайзингу.

Обидві компанії є дочірніми структурами європейських страхових груп: «Граве Україна» належить австрійському фінансовому концерну GRAWE, а «АХА Україна» - французькій AXA Group. На момент публікації матеріалу «Граве Україна» не прокоментувала своє розширення регіональної мережі, а віце-президент «АХА Страхування» В'ячеслав Гавриленко повідомив, що збільшення ринкової частки АХА на українському ринку є стратегічною метою.

«На даному етапі ми плануємо і відкриваємо як власні відділення, агентські, та франчайзингові підрозділи. Новий штат набираємо, в тому числі, і за рахунок колишніх співробітників інших підприємств», - розповів В'ячеслав Гавриленко.

Знайти півтора мільярда

«Цього року перерозподіл страхового ринку став ще більш помітним: великим гравцям дістаються страхові портфелі і навіть цілі команди, в тому числі регіональні, тих страховиків, які відчувають фінансові труднощі і програють в частині клієнтоорієнтованості, - вважає член Нацкомфінпослуг Олександр Залєтов.

За його оцінкою, цього року вимоги до активів і капіталу можуть не виконати близько третини всіх страхових компаній України. Спочатку 2016- го знадобиться 1,5 млрд грн для докапіталізації ринку.

У той же час найбільші страховики, серед яких більше половини «дочок» іноземних страхових груп, почали активно розширювати свій бізнес у регіонах. Але не за рахунок покупки нових активів, а шляхом переманювання регіональних команд або окремих фахівців у слабкіших конкурентів. «Тому що фактично нема кого купувати. В Україні є непогані регіональні страховики, у яких стійкий бізнес і хороша репутація в області. Але такі компанії можна перерахувати по пальцях однієї руки », - стверджує голова правління «Арсенал Страхування»Сергій Авдєєв.

Бонуси стали менші

Та й навіщо, якщо фахівці приходять у більш успішні компанії зі своїми клієнтами? До того ж цього року регіональні команди вдвічі подешевшали. Наприклад, якщо раніше керівник відділення вимагав бонус 10% і вище від розміру зібраних в регіоні премій, то тепер хорошим бонусом вважається 5%.

«Цього року навіть великі та середні компанії скорочували персонал і витрати на ведення бізнесу. Через що багато фахівців готові були переходити в інші структури на менш вигідні для них умови роботи», - розповідає гендиректор компанії «Мега-Поліс» Олександр Бондар.

Серед найбільш відомих компаній, фахівці яких цьогоріч частіше за інших шукали роботу через скорочення витрат в компанії, експерти називають «ПРОВІДНА», «Просто-Страхування» і «Альфа-Страхування».

У самих компаніях це заперечують. «Ми скоротили всі можливі витрати давно. Але перед нашими фахівцями стоять жорсткі завдання. Ті, хто не справляється з ними - йдуть. І це нормально», - пояснює голова правління компанії «Альфа Страхування» Яцек Мейзнер. На його думку, великі гравці завжди охоче забирають собі страхові портфелі і персонал слабших компаній, але в цьому році ще й криза прискорила ці процеси. Хоча великим гравцям потрібно не перекуповувати портфелі здебільшого збиткових видів страхування, а виходити в ті сегменти та ніші, де ще немає конкуренції, вважає Мейзнер.

Джерело: Капитал

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0
Страхові компанії у франчайзингу

Ще немає жодного коментаря до статті. Нехай Ваш буде першим.

Форум 291 теми, 1167 коментарів, 278 учасників

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank