Страхові компанії у франчайзингу

Понеділок
02.11.2015
«Дочки» іноземних страхових груп відкривають відділення в регіонах
 

У жовтні відразу два страховики відкрили нові відділення в регіонах України. Компанія «Граве Україна» зареєструвала Харківську обласну дирекцію, а «АХА Україна» - Кременчуцьке відділення (Полтавська область).

В останні роки страховики, як правило, закривали регіональні віддалення або працювали з ними на умовах франчайзингу.

Обидві компанії є дочірніми структурами європейських страхових груп: «Граве Україна» належить австрійському фінансовому концерну GRAWE, а «АХА Україна» - французькій AXA Group. На момент публікації матеріалу «Граве Україна» не прокоментувала своє розширення регіональної мережі, а віце-президент «АХА Страхування» В'ячеслав Гавриленко повідомив, що збільшення ринкової частки АХА на українському ринку є стратегічною метою.

«На даному етапі ми плануємо і відкриваємо як власні відділення, агентські, та франчайзингові підрозділи. Новий штат набираємо, в тому числі, і за рахунок колишніх співробітників інших підприємств», - розповів В'ячеслав Гавриленко.

Знайти півтора мільярда

«Цього року перерозподіл страхового ринку став ще більш помітним: великим гравцям дістаються страхові портфелі і навіть цілі команди, в тому числі регіональні, тих страховиків, які відчувають фінансові труднощі і програють в частині клієнтоорієнтованості, - вважає член Нацкомфінпослуг Олександр Залєтов.

За його оцінкою, цього року вимоги до активів і капіталу можуть не виконати близько третини всіх страхових компаній України. Спочатку 2016- го знадобиться 1,5 млрд грн для докапіталізації ринку.

У той же час найбільші страховики, серед яких більше половини «дочок» іноземних страхових груп, почали активно розширювати свій бізнес у регіонах. Але не за рахунок покупки нових активів, а шляхом переманювання регіональних команд або окремих фахівців у слабкіших конкурентів. «Тому що фактично нема кого купувати. В Україні є непогані регіональні страховики, у яких стійкий бізнес і хороша репутація в області. Але такі компанії можна перерахувати по пальцях однієї руки », - стверджує голова правління «Арсенал Страхування»Сергій Авдєєв.

Бонуси стали менші

Та й навіщо, якщо фахівці приходять у більш успішні компанії зі своїми клієнтами? До того ж цього року регіональні команди вдвічі подешевшали. Наприклад, якщо раніше керівник відділення вимагав бонус 10% і вище від розміру зібраних в регіоні премій, то тепер хорошим бонусом вважається 5%.

«Цього року навіть великі та середні компанії скорочували персонал і витрати на ведення бізнесу. Через що багато фахівців готові були переходити в інші структури на менш вигідні для них умови роботи», - розповідає гендиректор компанії «Мега-Поліс» Олександр Бондар.

Серед найбільш відомих компаній, фахівці яких цьогоріч частіше за інших шукали роботу через скорочення витрат в компанії, експерти називають «ПРОВІДНА», «Просто-Страхування» і «Альфа-Страхування».

У самих компаніях це заперечують. «Ми скоротили всі можливі витрати давно. Але перед нашими фахівцями стоять жорсткі завдання. Ті, хто не справляється з ними - йдуть. І це нормально», - пояснює голова правління компанії «Альфа Страхування» Яцек Мейзнер. На його думку, великі гравці завжди охоче забирають собі страхові портфелі і персонал слабших компаній, але в цьому році ще й криза прискорила ці процеси. Хоча великим гравцям потрібно не перекуповувати портфелі здебільшого збиткових видів страхування, а виходити в ті сегменти та ніші, де ще немає конкуренції, вважає Мейзнер.

Джерело: Капитал


найчайтіше читане

ТНК важко із франчайзингом /09.03.2010

Через недосконалість законодавства компанія віддає зараз перевагу розвитку власної мережі

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва

популярне на форумі

Открытие СТО. Бизнес-план

Кредитор? Вам потрібна термінова позика чи бізнес-позика? Ти будешвідмовлено в отриманні позики...

3 коментар
остання 20.11.2017
Открытие СТО. Бизнес-план

Раскрутка, PR, брендинг, узнаваемость ТМ - дело маркетологов, а мастер должен заниматься своим...

3 коментар
остання 10.03.2017
BVS-Rabota: працевлаштування по франчайзингу

Вимоги до приміщення для філіала

1 коментар
остання 25.11.2016
LEGO по-франчайзингу

Я хочу получать комментарии по этой теме на e-mail

1 коментар
остання 16.08.2016
Открытие СТО. Бизнес-план

На рахунок зарплата майстру 30% від заказу. Це дуже мало як для майстра. Якщо дійсно хороший...

3 коментар
остання 15.07.2016
Работа за границей - возможность выжить?

Мне интересно, насколько реально перевестись в зарубежное отделение компании, если есть...

2 коментар
остання 21.05.2016
Ринок бутильованої води зростає

Лично я стараюсь употребить дневную норму воды. Чаще всего покупаю уже розлтую в бутыли воду, но...

2 коментар
остання 21.05.2016
Как открыть рекламное агентство. Бизнес-план

головне щоб структура бізнес плану відповідала стандартам (для якісних підприємств)

2 коментар
остання 12.04.2016