П'ятниця
05.12.2014
При правильній побудові бізнесу, щомісячний дохід може становити 10 тисяч доларів
 

Останнім часом у галузі кіно з'являється гарантія загального культурного простору для всієї України та світу. Сучасна цифрова техніка дозволяє будь-якому кінотеатру демонструвати прем'єрний фільм одночасно з Києвом, Нью-Йорком та іншими столицями. «Цілеспрямованість розвитку кіномережі в Україні безперечна. Залів мало, а кіно, як недорога доступна розвага дуже привабливе. Голлівуд працює стабільно, та й українське кіно на підході. Кінотеатри - прибутковий бізнес. Головне - це уникнути зайвих витрат. У нашому проекті йдеться про зали з професійним цифровим кіноустаткуванням стандарту DCP. При цьому я наголошую, що кінотеатри старого типу, та ще на плівковій технології, навряд чи виживуть. У них дуже дороге обслуговування, вони нерентабельні», - коментує Людмила Горделадзе, директор ТОВ КІНОМАН (ТМ Кінотеатр ЖОВТЕНЬ).

Кінотеатр «ЖОВТЕНЬ», веде свою історію з 1931 року, а з 2007 року входить в міжнародну асоціацію кінотеатрів Europa Cinemas, що в свою чергу підтверджує відповідність його роботи європейським стандартам якості надання послуг. Команда професіоналів кінотеатру готова поділитися своїм досвідом і допомогти в створенні нових кінотеатрів на умовах франчайзингу. «Якщо грамотно побудувати бізнес, то щомісячний дохід може становити від 10 тисяч доларів. Наш франчайзинговий проект представляє такі зали, які рентабельні в силу того, що вони не дорогі. Наш зал коштує $120-150 тисяч, у той час як вартість одного залу в мультиплексі оцінюється у $400 тис. У нашому випадку - інвестиція - $300 тис. для двозального кінотеатру. При цьому щомісячний чистий дохід підприємця планується $10 тис. Про такий прибуток може йти мова, якщо грамотно побудувати бізнес, а в цьому і є суть нашої франчайзингової пропозиції: допомогти підприємцю зробити бізнес прибутковим і грамотним. Наш проект розрахований, насамперед, на те, що зали будуть перебувати у вже побудованому готовому приміщенні. До речі, ми часто отримуємо пропозиції від підприємців, які планують відновити старий клуб, палац культури чи кінотеатр», - говорить Людмила Горделадзе.

Майбутньому партнеру надається право використання зареєстрованого в установленому порядку торгового знаку (логотипу). А також технологічний проект кінотеатру (типовий і, за умови наявного приміщення для реалізації проекту, - з прив'язкою до приміщення). Консультування при пошуці приміщення і розробці архітектурного і будівельного проектів та багато ін.

 


популярне на форумі

Открытие СТО. Бизнес-план

Кредитор? Вам потрібна термінова позика чи бізнес-позика? Ти будешвідмовлено в отриманні позики...

3 коментар
остання 20.11.2017
Открытие СТО. Бизнес-план

Раскрутка, PR, брендинг, узнаваемость ТМ - дело маркетологов, а мастер должен заниматься своим...

3 коментар
остання 10.03.2017
BVS-Rabota: працевлаштування по франчайзингу

Вимоги до приміщення для філіала

1 коментар
остання 25.11.2016
LEGO по-франчайзингу

Я хочу получать комментарии по этой теме на e-mail

1 коментар
остання 16.08.2016
Открытие СТО. Бизнес-план

На рахунок зарплата майстру 30% від заказу. Це дуже мало як для майстра. Якщо дійсно хороший...

3 коментар
остання 15.07.2016
Работа за границей - возможность выжить?

Мне интересно, насколько реально перевестись в зарубежное отделение компании, если есть...

2 коментар
остання 21.05.2016
Ринок бутильованої води зростає

Лично я стараюсь употребить дневную норму воды. Чаще всего покупаю уже розлтую в бутыли воду, но...

2 коментар
остання 21.05.2016
Как открыть рекламное агентство. Бизнес-план

головне щоб структура бізнес плану відповідала стандартам (для якісних підприємств)

2 коментар
остання 12.04.2016