27.12.2013

«Комод» переодягається

Мережа ломбардів вводить новий формат корпоративного стилю одягу.

Оригінально підійшли до вирішення питання корпоративного іміджу працівників в мережі ломбардів «Комод». Для того, щоб переодягнути працівників усіх 165 відділень, керівництво організувало дизайнерський конкурс. Головним призом був заявлений iPhone 4, який і знайшов щасливу власницю.

комод Фото "КОМОД"

На фото: деталь нового гардеробу співробітників мережі ломбардів "Комод"

За підсумками конкурсу переможницею стала Марія Мельник, касир-оцінювач ломбардного відділення мережі «Комод» в Черкасах. «Я підійшла до вирішення поставленого завдання креативно: власноруч намалювала понад 20 робіт у різних стилях, дотримуючись основних вимог конкурсу - бірюзова колірна гамма, функціональність і зручність для самих людей. На мій погляд, результат вийшов гідний і, сподіваюся, запропонований варіант моїм колегам сподобається», - прокоментувала Марія Мельник.

Вже з січня 2014 року в мережі ломбардів «Комод» буде єдиний корпоративний стиль одягу. Це білий верх, йдеться про білу блузу і сорочку, темний низ і бірюзові краватка або шарф. Нововведення торкнеться всіх ломбардних відділень мережі. Нагадаємо: перше ломбардне відділення мережі відкрилося 9 квітня 2009 року. За кілька років «Комод» міцно зайняв нішу на ринку і розробив три формати франшизи, які незмінно користуються попитом у франчайзі.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0
«Комод» переодягається

Ще немає жодного коментаря до статті. Нехай Ваш буде першим.

Форум 291 теми, 1168 коментарів, 280 учасників

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank