Понеділок
11.11.2013
Туристична мережа «Join UP! Турагенція» відтепер працює з авіа-партнером МАУ.
 

Новий партнер компанії «Join UP! Турагенція», власника бренду Join UP!, забезпечує чартерні рейси оператора із України до Хургади та Шарм-ель-Шейху. Наразі компанія пропонує клієнтам безкоштовні трансфери до аеропортів в містах Львів, Запоріжжя, Одеса на весь зимовий сезон. «Окрім нових послуг для клієнтів компанії ми регулярно проводимо високоякісні та ексклюзивні заходи для навчання наших агентів, - інформує керівник відділу франчайзингу мережі «Join UP! Турагенція» Наталія Контемир. - Серед них – професійні семінари, зустрічі, роад-шоу, воркшопи. Розвиток компанії залежить від розвитку людей, які в ній працюють».

За словами Наталії Контемир, компанія «Join UP! Турагенція» зарекомендувала себе на ринку туристичних послуг як справжнього бійця після нещодавніх атак з боку конкурентів. «Команда Join UP! – це більше 220 професіоналів, які завдяки конкурентам пройшли вогонь, воду та мідні труби. І саме тому сьогодні є неймовірно згуртованою та сильною командою», - розповідає Наталія Контемир.

Slanovskiy, салон весільних суконь

Франчайзингова мережа компанії в даний момент нараховує 55 агентств. Франшиза Join UP! цікава тим, що термін окупності вступного внеску складає 3-4 місяці, а фінансові оберти зростають приблизно на 30% за перше півріччя.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Епіцентр ресторанного франчайзингу /06.12.2017

Ресторанний форум FRANCHITHINK відбувся 30 листопада 2017 року в Києві

Якість обслуговування - ключ до успіху /20.01.2010

Стандарти обслуговування допомагають уникнути помилок, зберегти та примножити кількість Ваших клієнтів

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти