П'ятниця
12.09.2014
За літо мережа турагентств збільшилась на 25%
 

Мережа "Join UP! Турагентство" суттєво виросла, і на сьогоднішній день включає 90 точок продажів. На підтримку учасників мережі, для формування лояльності клієнтів і для залучення нових, було проведено ряд заходів, спрямованих на підвищення впізнаваності бренду, а також для стимулювання продажів.

«З одного боку, багато уваги уділялось учасникам мережі, оскільки люди - найголовніший актив і той фундамент, на якому може вистояти якісно побудований бізнес в будь-яку «негоду». Починаючи з весни, ми впровадили оразу 3 мотиваційні програми для співробітників агентств, що дозволило збільшити обороти у точках продажів, а також збільшити їх лояльність до бренду і підвищити якість обслуговування. З іншого боку, було проведено ряд B2C-активностей для збільшення впізнаваності бренду і залучення клієнтів в точки продажів мережі «Join UP! турагентство», - поділилася Наталія Контемир, керівник відділу франчайзингу мережі« Join UP! Турагенція.

Один з таких проектів, що компанія провела спільно з її партнером Fly Dubai - «Kids Go Free». Протягом усього літа організатори дарували дітям безкоштовний відпочинок в ОАЕ, за умови бронювання готелю із запропонованого списку. Для юних туристів були відкриті двері в Ferrari World, розташований в Абу-Дабі. Діти у супроводі одного дорослого могли безкоштовно відвідати найбільший у світі тематичний парк. Також була проведена активна робота спільно з Kids Will - містом професій в ТРЦ Art Mall і Fly Dubai. В рамках проекту проходила акція «У KidsWill грай, в Дубай відпочивай!». Спробувати удачу могли всі відвідувачі комплексу, що опинилися у містечку дитячих професій з 7 липня по 23 серпня.

Розіграш безкоштовного туру на сім'ю 2 дорослих + дитина в ОАЕ в 5* готелі Дубая відбувся у кінці серпня. І ще одна акція від мережі Join UP! порадувала юних мандрівників: усі діти, які злітали в тур від Join UP !, брали участь в конкурсі «Покатушки», за умовами якого 3 щасливчика впродовж усього літа отримали велосипеди у подарунок.

«Цього сезону максимальна активність компанії була спрямована на B2B сегмент. Тим самим ми збільшили приплив клієнтів у агентства мережі Join UP !, не дивлячись на нестабільну економічну ситуацію у країні, і оживили попит на літній відпочинок, запропонувавши доступні ціни. Літо закінчилося, а компанія рухається в зимовий сезон. Ми впевнені, що до кінця року мережа Join UP! зробить ще більш стрімкий стрибок, і попереду наших клієнтів чекають нові креативні проекти та яскраві події», - на останок додала Наталія Контемир.

 

 


найчайтіше читане

ТНК важко із франчайзингом /09.03.2010

Через недосконалість законодавства компанія віддає зараз перевагу розвитку власної мережі

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти