25.07.2013

Starbucks націлився на молочний ринок

Йогурти Evolution Fresh - спільний продукт кавової корпорації та компанії Danonе.

Кавовий гігант Starbucks оголосив про розширення лінійки виробництва власних продуктів. Тепер всесвітня мережа буде пропонувати своїм клієнтам не тільки каву, але і йогурти. Допоможе реалізувати задуманий проект новий бізнес-партнер - французька компанія Danonе.

Starbucks, франчайзинг, франшиза

Для Danonе спільне співробітництво зі Starbucks дозволить розширити канали збуту на американському ринку.

У планах Starbucks розпочати продажі молочного продукту у власних магазинах вже в 2014 році, а реалізовувати його в супермаркетах - в 2015. За домовленістю компанії будуть випускати спільний йогурт під торговою маркою Evolution Fresh, яка тепер виходить за рамки виробництва тільки соків. Для Danonе спільне співробітництво з Starbucks дозволить розширити канали збуту на американському ринку.

Нагадуємо, що в березні корпорація Starbucks відкрила перший фреш-бар під тією ж торговою маркою - Evolution Fresh. Заклад розташований у містечку Бельв'ю, штат Вашингтон. Як стверджує бренд-менеджер компанії Starbucks на ринку Центральної та Східної Європи Ізабелла Вінсзтан, протягом року бар зі свіжими соками відкриється також в Сіетлі.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0
Starbucks націлився на молочний ринок

Ще немає жодного коментаря до статті. Нехай Ваш буде першим.

Форум 291 теми, 1167 коментарів, 278 учасників

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank