08.06.2013

Чи вдався експеримент McDonald`s?

Чинний глава корпорації зробив ставку на здорову їжу. Клієнти віддають перевагу гамбургерам

Всупереч очікуванням генерального директора McDonald`s, новий образ світової гастрономічної ікони не призвів до помітного покращення результатів. Виявилося, що на салати та здорову їжу припадає лише 2-3% обороту.

McDonald`s у Польщі, пустий ресторан, столи стоять біля вікна, на стелі висять лампочки Фото McDonald `s

Близько 80% закладів McDonald’s у світі працюють за франчайзинговою схемою. В нашій державі компанія розвиває мережу власними силами.

"Я не думаю, що салати будуть головним чинником фінансового зростання у найближчому майбутньому", - стверджує генеральний директор корпорації McDonald`s Дон Томпсон.

Томпсон був призначений на посаду у липні 2012 року, замінивши легенду мережі - Джима Скіннера, який був пов'язаний з брендом на протязі 40 років. Аналітики очікували, що заміна керівництва буде непомітною. Однак, отримавши важелі управління, Дон Томпсон активно взявся за реформування меню.

"Наші клієнти дали нам дозвіл на розширення горизонтів нашого бренду, тому ми впроваджуємо нові категорії продуктів", - стверджував Томпсон невдовзі після обрання.

Томпсон поставив собі за мету зламати стереотип ототожнення фаст-фуду з висококалорійною їжею. У відповідності з його інструкціями, у меню McDonald`s почало з'являтися більше страв із птицею, а головний рекламний акцент був зроблений на салат.

На сьогодні стало відомо, що стратегія не дала бажаного ефекту. McDonald`s не відмовляється від овочів, але вони будуть використовуватися в якості компонентів до бутербродів. Швидше за все, можна очікувати, що меню закладів також скоротиться. Цей процес, за даними служби Bloomberg.com, триває вже кілька років.

Однак, це не єдиний момент, який вимагає змін. Протягом останніх кількох років збільшилася середня тривалість обслуговування одного клієнта біля вікна McDrive. Так, якщо у 2007 році на це йшло в середньому 167 секунд, то сьогодні - 189. Можливо, рішенням цієї проблеми стане впровадження протестованого вже в деяких ресторанах McDrive'y двосмугового.

Можливо також, що для того, щоб йти в ногу із зростаючою конкуренцією, McDonald`s таки займеться доставкою замовлень додому, яку раніше не одобрював через значні технічні труднощі збереження свіжості доставленої продукції. Одвічний конкурент мережі, Burger King, вже займається доставкою їжі на дім в деяких американських містах, таких, як Вашингтон. McDonald`s відпрацьовує подібні рішення в Південній Америці.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank