The Cheesecake Factory готується до нового дебюту

Середа
16.01.2013
На ринок сусідньої Росії мережа американських ресторанів може вийти за допомогою франчайзингу
 

The Cheesecake Factory, мережа сімейних ресторанів, що вирізняються великими порціями, готується до виходу на російський ринок. Про це російським ЗМІ повідомив президент компанії, Майкл Джанніні. За його словами, розвиток мережі закладів ТМ The Cheesecake Factory - частина глобальної стратегії розвитку компанії. The Cheesecake Factory Incorporated ще не визначилися з можливою схемою розвитку на території Росії, але експерти стверджують, що ймовірно компанія співпрацюватиме з франчайзі.

Партнерська мережа The Cheesecake Factory розвивається в ОАЕ. Відкриття першого у цій країні ресторану відбулося в червні 2012 року. Заклад на 300 місць, що розмістився в ТЦ Dubai Mall, став першим рестораном, який компанія відкрила поза межами США. За розвиток мережі на Ближньому Сході взялася кувейтська компанія M.H. Alshaya Co.

На батьківщині The Cheesecake Factory працює нині близько 170 ресторанів у 29 штатах. Історія компанії почалася в далекому 1949-му. Спершу ресторатор спеціалізувався лише на сирних десертах, але з часом асортимент розширювався, і зараз в закладах мережі можна скуштувати також піцу, пасту, стейки та багато інших страв. Всього меню охоплює понад 200 позицій.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Якою має бути візитка /27.01.2010

Візитна картка створює враження про компанію. Ось чому надзвичайно важливо, як саме вона виглядає та що на ній написано

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти

популярне на форумі

Taco Bell собирается в Россию

Хочу эту франшизу

1 коментар
остання 19.04.2018
Тайрай: франчайзинг со вкусом Востока

Давай откроем этот бизнес в Беларуси.

1 коментар
остання 06.10.2016
Как открыть суши-бар. Бизнес-план.

Полезная информация

1 коментар
остання 16.04.2016
Собственный сэндвич-бар с FreshLine

Впервые побывал в фреш-лайне весной прошлого года и с тех пор хожу сюда чуть ли ни каждую неделю...

2 коментар
остання 18.02.2016
Макдональдс в цифрах

Интересная информация. Я люблю Макдональдс, хотя и не очень полезно

1 коментар
остання 27.01.2016
Символ немецкого фастфуда Curry Wurst

Где бы взять 40 тыс долл.? В Днепропетровске возле жд вокзала отличное заведение! . .еда,...

1 коментар
остання 13.10.2015
Собственный сэндвич-бар с FreshLine

Бываю довольно часто, всегда заказываю сок томатный и фрешлайн. Ребята на кассе довольно...

2 коментар
остання 17.06.2015
Как открыть мини-пивоварню? Бизнес-план

Доводилось пробовать пиво в заведениях, где стоят пивоварни не только от Генрих Шульц, но и от...

1 коментар
остання 12.02.2015