17.12.2012

Replay побільшає в СНД

До кінця 2015 року на теренах пострадянського простору з’явиться від 18 до 27 магазинів італійського бренду

Одна з найбільш популярних європейських марок молодіжного одягу планує розширити свою присутність у країнах СНД. Нещодавно компанія Fashion Box, якій належить бренд Replay, підписала новий договір про співпрацю з російською The Denim Star Project. Дистриб'ютор розвиває торговельні марки Replay, Replay&Sons, We Are Replay та Red Seal в Росії, Україні, Казахстані, Арменії, Киргизії, Білорусі, Таджикістані, Туркменії та Узбекистані. Згідно з новою угодою до кінця 2015 року в країнах колишнього СРСР буде відкрито від 18 до 27 монобрендових магазинів Replay. На сьогодні ж мережа представлена 5 монобрендовими магазинами в Росії та одним стаціонарним магазином і трьома точками shop-in-shop в Україні.

Replay

В асортименті Replay - джинсовий одяг, дитяча лінія взуття, колекція сонцезахисних окулярів, парфуми, аксесуари тощо.

Італійська компанія Replay з’явилася в 1978 році. Творцем бреду став Клаудіо Буцолі. Розпочинав дизайнер із створення популярних на той час вінтажних блуз. Та вже в 1989 році компанія випустила першу колекцію джинсового одягу, який одразу став культовим. За два наступних роки виробник реалізував більше мільйона джинсових виробів. На сьогодні одяг ТМ Replay продається у майже 6 тисячах магазинів у всьому світі. Понад 200 торговельних точок належать компанії. Крім джинсів в асортименті Replay представлена також дитяча лінія взуття, колекція сонцезахисних окулярів, парфуми та аксесуари.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank