17.12.2012

Replay побільшає в СНД

До кінця 2015 року на теренах пострадянського простору з’явиться від 18 до 27 магазинів італійського бренду

Одна з найбільш популярних європейських марок молодіжного одягу планує розширити свою присутність у країнах СНД. Нещодавно компанія Fashion Box, якій належить бренд Replay, підписала новий договір про співпрацю з російською The Denim Star Project. Дистриб'ютор розвиває торговельні марки Replay, Replay&Sons, We Are Replay та Red Seal в Росії, Україні, Казахстані, Арменії, Киргизії, Білорусі, Таджикістані, Туркменії та Узбекистані. Згідно з новою угодою до кінця 2015 року в країнах колишнього СРСР буде відкрито від 18 до 27 монобрендових магазинів Replay. На сьогодні ж мережа представлена 5 монобрендовими магазинами в Росії та одним стаціонарним магазином і трьома точками shop-in-shop в Україні.

Replay

В асортименті Replay - джинсовий одяг, дитяча лінія взуття, колекція сонцезахисних окулярів, парфуми, аксесуари тощо.

Італійська компанія Replay з’явилася в 1978 році. Творцем бреду став Клаудіо Буцолі. Розпочинав дизайнер із створення популярних на той час вінтажних блуз. Та вже в 1989 році компанія випустила першу колекцію джинсового одягу, який одразу став культовим. За два наступних роки виробник реалізував більше мільйона джинсових виробів. На сьогодні одяг ТМ Replay продається у майже 6 тисячах магазинів у всьому світі. Понад 200 торговельних точок належать компанії. Крім джинсів в асортименті Replay представлена також дитяча лінія взуття, колекція сонцезахисних окулярів, парфуми та аксесуари.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0
Replay побільшає в СНД

Ще немає жодного коментаря до статті. Нехай Ваш буде першим.

Форум 291 теми, 1168 коментарів, 282 учасникі

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank