30.08.2012

FruitLife стирає кордони

Компанія бачить переспективи розвитку по франчайзингу не тільки в Україні, але й в Європі та СНД

Торгова марка "FruitLife" являє собою виробництво фруктових букетів і композицій, а також - доставку фруктових виробів до дому. Компанія почала свою діяльність в 2010 році. Спочатку представники торгової марки орієнтувалися на відкриття тільки власних магазинів. Тому в Києві вже на сьогодні функціонує 4 власних точок. Двоє з них знаходяться у гіпермаркеті NOVUS і в БЦ "Леонардо". Але в 2011 році надійшла пропозиція від потенційного партнера, який хотів реалізувати бізнес-проект по франчайзингу. Так влітку 2012 року відкрився перший франчайзинговий магазин в Харкові. Відповідно був змінений основний курс розвитку мережі магазинів в Україні - на ринок надійшла франчайзингова пропозиція від торгової марки "FruitLife". Також компанія нещодавно уклала договір про розвиток концепції в Словаччині. Через специфіку ринку даної країни умови франшизи були змінені. Магазини будуть відкриватися під іншим ім'ям і в дещо іншому форматі.

корзинка фруктів

Основну частину роботи по виготовленню фруктових букетів виконують спеціальні верстати-преси, а всю ручну складальну роботу здійснюють флористи, які одягнені в спеціальну уніформу і не мають контакту фруктів зі своїм тілом

"FruitLife" - це виключно український бренд. Тому просуваємо його як по франчайзингу, так і за допомогою відкриття власних магазинів. У найближчих планах - освоєння перспективних регіонів. Один з них - Одеса. У курортному місті великий посил попиту на нашу продукцію. Думаю, що перший магазин відкриється на початку наступного року, - розповідає координатор проекту "FruitLife" Сергій Вірчис. - Також будемо працювати над освоєнням ринку Європи та СНД. Як не дивно, але в європейських країнах цей вид діяльності мало де зустрічається. Німеччина, Франція, Голландія, Білорусь і Казахстан - найбільш перспективні країни у розвитку торгової марки "FruitLife".

Для відкриття магазину з виготовлення фруктових букетів під торговою маркою "FruitLife", спочатку необхідно налагодити виробництво в самому місті. Для цього знадобиться приміщення площею 40-80 м2 та інвестиції від $ 15 тис. Франчайзі повинен сплатити паушальний внесок у сумі $ 30 тис. і роялті в розмірі 5% від обороту. Після запуску виробництва партнер може відкрити ще два формати магазинів - точку продажів в торговому центрі і магазин в окремому приміщенні. Для першого варіанту необхідна невелика квадратура - всього 2-5 м2. Тоді інвестиції складуть $ 3 тис., а паушальний внесок - $ 5 тис. Для відкриття магазину останнього формату, франчайзі повинен фінансувати в проект $ 10 тис. і заплатити $ 7 тис. початкового внеску. У цьому варіанті площа складе 15-20 м2. Окупитися букетного-фруктовий бізнес в середньому за 1 рік.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank