26.06.2012

Доставка води розширила наш бізнес

Досвідом роботи в невеликому місті ділиться Анатолій Литвинов, франчайзі IDS Aqua Service

Підприємець з м.Костопіль Рівненької області (населення - 30 тис. чоловік), Анатолій Литвин, вже кілька років разом з батьком розвиває послугу таксі та доставки вантажів. Щоб розширити сферу своєї діяльності та збільшити доходи, підприємці вирішили відкрити ще один бізнес-напрям і придбали франшизу по доставці води в будинки і офіси у компанії IDS Aqua Service. Пропрацювавши під брендом півроку Анатолій ділиться своїм досвідом.

Що спонукало Вас до співпраці з IDS Aqua Service?

До початку роботи з IDS Aqua Service ми 4 роки займалися постачанням бутильованої води іншої торговельної марки. Отримавши пропозицію від IDS Aqua Service, вирішили спробувати попрацювати з водою "Аляска". Це було реальною можливістю розширити нашу діяльність. Тоді ми ще не знали всіх переваг співробітництва з компанією. Але зараз я можу з упевненістю сказати, що колишній стиль роботи був кустарним. Тепер же у нас є система грамотного підходу до ведення бізнесу.

IDS Aqua Service

Анатолій Литвин, франчайзі компанії IDS Aqua Service

Які основні переваги Ви побачили?

Компанія надала нам готову структуру успішних інструментів ведення бізнесу, перевірених на досвіді міжнародної компанії. Звичайно, впровадити відразу всі інструменти ми не можемо, але поступово намагаємося повністю перейти на систему стандартів роботи IDS Aqua Service.

Чим саме Вам допомагають стандарти IDS Aqua Service?

В двох словах сказати непросто. Перше, що для мене стало великою підмогою - це система звітів за місяць. Зараз я можу аналізувати і розуміти тенденції. Крім того, воду від виробника ми отримуємо в палетах, що значно покращує весь процес логістики. Ну і, по суті, зараз нам набагато вигідніше працювати по-новому.

А як йдуть справи з клієнтською базою? Як Ви збільшуєте кількість клієнтів?

З огляду на те, що якість водопровідної та колодязної води з року в рік стає тільки гіршою, кількість клієнтів збільшується без особливих зусиль з нашого боку. Люди все більше і більше розуміють, що від якості води залежить не тільки смак їжі. Головне - люди хочуть бути здоровими. Активну підтримку в плані розвитку бізнесу надає рівненський філія компанії IDS Aqua Service. Важлива ринкова інформація, корисні поради по роботі з клієнтами, відповіді на запитання, допомога в оформленні документації - у всьому я можу розраховувати на підтримку представника компанії. Ви знаєте, раніше ми взагалі працювали без договорів. Здавалося, а навіщо витрачати час на цю бюрократію. Тепер же я розумію, що договори - це не папірці, а можливість контролювати, аналізувати, планувати і захищати свій бізнес. Я весь час чомусь вчуся у компанії і завжди відчуваю "плече, на яке можна спертися в будь-якій ситуації".

У Вас є впевненість, що бізнес буде рости?

А хіба вода у нас стає кращою? І така тенденція по всій країні. З кожним роком все більше людей звертають увагу на послугу доставки води додому, тому що це економічно вигідно і зручно. Перш за все, це сім'ї, в яких є діти. Хоча, останнім часом, і дорослі стали більше дбати про своє здоров'я і переходити на вживання чистої питної води. Я впевнений, що перспективи тут величезні, ринок не заповнений і роботи нам вистачить на довго.

Анатолій, як Ви запускали бізнес з доставки води?

Ви знаєте, мені було нескладно, оскільки мій батько - власник невеликої служби таксі та вантажних перевезень. Доставка води - це диверсифікація нашого бізнесу. Тому замовлення на таксі і доставку води приймають одні і ті ж оператори. Транспорт у нас є. Причому, якщо клієнту потрібно привезти воду вночі - ми спокійно виконуємо це замовлення. На самому початку роботи ми навіть не брали заставну вартість тари. Розглядали цю міру як інвестицію в залучення клієнтів та розвиток бізнесу. Сьогодні вже працюємо за правилами компанії - беремо заставу за тару і повертаємо, якщо клієнт з якихось причин припиняє договір з нами. Звичайно, нам знадобився початковий капітал. У той же час ми знайшли можливості скоротити витрати в процесі розвитку. Упевнений, що будь-який підприємець може відшукати шляхи для оптимізації витрат.

Що б Ви порекомендували тому, хто думає придбати франшизу IDS Aqua Service?

Я думаю, що таку франшизу придбати вигідно, оскільки мова йде про перспективний бізнес. Звичайно, це передбачає невеликі інвестиції, але попит на якісну питну воду з року в рік зростає. Ми це відчуваємо безпосередньо з притоку своїх клієнтів. Враховуючи, що Аляска, яку виробляє IDS Aqua Service - це вода гарантованої якості від виробника таких популярних брендів, як Миргородська і Моршинська, нам легко обгрунтувати клієнту її якість та безпеку. У споживача відразу виникає довіра і лояльність.

А яке джерело інформації про сервіс для ваших споживачів найактуальніше?

В таких містечках, як наше, "сарафанне радіо" працює на 100%. І це дуже радує, тому що говорить не тільки про бездоганну якість продукції, а й про якісний сервіс з нашого боку. Також в залученні клієнтів істотно допомагає компанія - постійні активності по просуванню продукту ми відчуваємо навіть у своєму невеликому місті. Крім цього, IDS Aqua Service надає нам весь спектр необхідної рекламно-інформаційної продукції: листівки, брошури, календарі, магніти та інше. Жителям великих міст це може здатися дрібницею, а для наших споживачів - це приємний знак уваги. Чим ми активно і користуємося.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

1

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank