27.01.2012

Coffee to go від Шоколадниці

Компанія ввела у меню нову позицію, продажі якої за перші два місяці зросли на 600%

Наприкінці листопада компанія запропонувала своїм клієнтам взяти каву з собою. Новинка одразу набула широкої популярності: пройшло тільки два місяці після її появи, а продажі вже збільшилися на 600%. "Розробляючи акцію "кава з собою", ми не ставили собі за ціль значне збільшення прибутків. Головною нашою метою було залучення нової цільової аудиторії, - розповів порталу Franchising.ua директор мережі кав'ярень "Шоколадниця" Вадим Височин. - Каву з собою беруть в основному студенти та офісний персонал, який поспішає на роботу. Популярна акція і під час ланчу". Всього у межах пропозиції клієнту пропонується 5 напоїв: американо, капучіно, лате, какао та карамельне капучіно, які можна придбати за ціною від 14 до 20 грн.

Шоколадниця, кавярня, заклад громадського харчування

В Україні зараз працює 12 кав’ярень "Шоколадниці"

Проте coffee to go - не єдине нововведення компанії "Шоколадниця" в Україні. Спільно з "Жіночим Журналом" мережа популяризує європейську традицію "підвісити" каву: оплатити чашку напою тому, хто прийде до кав'ярні після вас.

У зв'язку із наближенням "Євро-2012" компанія збільшує кількість посадочних місць у столичних закладах, налагоджує внутрішню та зовнішню англомовну комунікацію в кав'ярнях та вводить пивне меню для вболівальників. "Зараз ми ведемо переговори з метою отримання права на ретрансляцію матчів чемпіонату, - розповів Вадим Височин. - Для зручності перегляду в тих закладах, в яких немає телевізора, плануємо повісити як мінімум 2-3 плазмові екрани".

Сьогодні під ТМ "Шоколадниця" працює 12 кав'ярень на території України. В цьому році компанія має намір відкрити 3 нові заклади в Києві та 1-2 франчайзингові в Одесі.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank