04.11.2011

Передноворічні знижки у рітейлі

Розмова з представником компанії MANGO в Україні Юлією Селівановською

Чи повинні магазини одягу однієї мережі використовувати єдину систему передсвяткових знижок, і як бути партнерам, які тільки-но відкрилися?
В компанії MANGO ми дотримуємося єдиної системи передноворічних знижок у всіх магазинах в межах країни. Це поширена європейська практика рітейл-операторів. Що стосується передсвяткових дебютів, то коли ми відкриваємо новий магазин, ми вираховуємо час його появи. Оптимальним є відкриття, яке співпадає з початком сезону та новою колекцією: наприкінці серпня або лютого. Відкриття в період розпродажів - це швидше виняток, якого бажано уникнути. Власник, який розпочав свій бізнес в передсвятковий період, повинен розуміти, що перебуватиме серед рітейлерів, які оголосили про початок розпродажів. Не поставивши знижки, він ризикує бути незатребуваним серед клієнтів. Адже у покупців вже увійшло в звичку перед Новим роком період робити багато покупок, але за менші гроші.

MANGO, франчайзинг, франшиза

Юлія Селівановська - представник компанії MANGO в Україні

Наскільки вигідні для магазину одягу розпродажі, і як часто їх варто влаштовувати?

Будь-які знижки та розпродажі, як елемент вияву лояльності до покупця, необхідні. Ми всіляко їх вітаємо і беремо участь у різних заходах та акціях (таких як Shopping night і т.п.), які проводяться торговельними центрами, в яких розташовані наші магазини. Звичайно, надто часте проведення таких заходів неможливе, адже це економічно невигідно.

Розмовляла Тетяна Малиняк

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank