Перша Дитяча Академія: Особливості ринку дошкільної освіти в Україні

Вівторок
27.09.2011
Розмова з представником компанії "Перша Дитяча Академія" Оленою Білоусовою
 

В якому стані сьогодні знаходиться ринок дошкільної освіти?
Я б сказала, у дошкільному! Цей ринок існує вже 10 років, але все ще виглядає як маленька дитина, яка не розуміє, що їй насправді потрібно. Освітніх центрів багато, багато методик, багато барвистих пропозицій. Ось тільки є два "але". Перше - система дошкільних центрів освіти нерівномірно розподілена по нашій країні. В одних районах Україні їх багато, в інших про методики та центрах дошкільного виховання дітей чули як про щось далеке та недоступне. Друге - величезна різниця в якості. Адже не секрет, що багато центрів не використовує професіональні системи та методики. Справа в тому, що бізнес, пов'язаний з вихованням дітей, довгий час взагалі не розглядався як вартісна підприємницька діяльність. А коли зрозуміли, що це прекрасне і гідне заняття може ще й приносити прибуток - розпочався своєрідний бум. Щоправда, тільки в містах-флагманах. Це і спричинило "перекоси" у столиці та великих містах, на шкоду іншим обласним центрам. Тим не менше, батьки все більше замислюються над тим, що дітям потрібно дати найкращу путівку в життя. І що цікаво - такий інтерес проявляють не тільки жителі великих міст. Ця динаміка явно свідчить про те, що ситуація почала вирівнюватися. Додатковим інтересом для бізнесменів є ще й порівняно малі стартові витрати і, відповідно, ризики.

Як швидко підприємцеві окупається програма “Життя в долонях”?

Швидко. Щоб вийти на окупність потрібен рік. Після ще 2-х років інвестор повністю повертає собі свої вкладення. Ми надаємо інвесторам всебічну підтримку: підказуємо, де краще розташувати центр, навчаємо персонал, контролюємо процес ремонту та меблювання. Все це гарантує успіх проекту і прискорює окупність академій.

В чому різниця між купівлею програми “Життя в долонях”?

Найголовніша відмінність в тому, що "Перша Дитяча Академія" - це бізнес під ключ, з усім супутнім супроводом, а "Життя в долонях" - лише розвиваюча програма. Купуючи бізнес повністю, підприємець автоматично отримуєте унікальну програму "Життя в долонях", повний набір обладнання і наш повноцінний супровід. Супровід включає в себе навчання педагогічного складу та адміністрації. Крім того, ми надаємо франчайзі маркетингову підтримку. Тобто ми з нуля ставимо бізнес і "ведемо" його до моменту становлення на твердий грунт. Що стосується придбання тільки програми "Життя в долонях", то підприємець отримує права на використання, власне, самої програми, методики викладання і всього необхідного для роботи обладнання. Далі підприємець діє самостійно, без чільної підтримки з нашого боку. Це і обумовлює різницю у вартості ліцензії. Ліцензію "Перша Дитяча Академія" можна придбати за 11.900 євро. Ліцензія "Життя в долонях" обійдеться інвестору в 9.900 євро. Будь-який з варіантів передбачає передачу повного комплекту обладнання для одного класу.

Як проходить процес відбору педагогів?

Відбір кандидатів проходить у кілька етапів. На першому етапі серед претендентів з педагогічною освітою відбираються кандидати на посаду. На другому етапі кандидати повинні вивчити механіку роботи з програмою та методику освіти. Наступний етап - вивчення вікової педагогіки та проходження стажування в мережі "Перша Дитяча Академія". Підтримка належного рівня кваліфікації педагогів - пріоритетне питання. Саме з цієї причини навчально-методичний центр "Перша Дитяча Академія" постійно проводить навчання персоналу всієї мережі дитячих розвиваючих центрів, що працюють за програмою "Життя в долонях". Різниця лише в тому, що власники ліцензії "Перша Дитяча Академія" навчають свій персонал безкоштовно, а власники ліцензії "Життя в долонях" - за окрему плату.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Епіцентр ресторанного франчайзингу /06.12.2017

Ресторанний форум FRANCHITHINK відбувся 30 листопада 2017 року в Києві

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Якою має бути візитка /27.01.2010

Візитна картка створює враження про компанію. Ось чому надзвичайно важливо, як саме вона виглядає та що на ній написано