«Ладушки» продає эко-середовище

П'ятниця
15.05.2015
Незвичну франшизу запропонувала компанія на франчазинговому ринку
 

Сьогодні достатньо пропозицій франчайзингу в сфері послуг для дітей, а відмінна риса київського центру дитячої та сімейної психології «Ладушки», в наданні психологічного еко-середовища. Створюється певне гармонійне середовище за допомогою якого, і навчання і виховання досягають найкращих результатів. Нещодавно компанія почала розвиток по франчайзингу. «Ладушки» - це проект з надання психологічної допомоги дітям та їх сім'ям кваліфікованими фахівцями. Проект представлений у вигляді дитячого центру, на базі якого проходять різні заняття і «гуртки» для дітей дошкільного віку та діє міні - дитячий садок на 3 вікові групи. 

«Ідея про франшизу живе другий рік. У нас 1 об'єкт партнерський та 2 власних, консультаційних послуг з відкриття подібного бізнесу з брендом власника надано чимало, й таку статистику не ведемо - роби добро і кидай його в воду! Наша пропозиція-це не зовсім франшиза. Вона не містить роялті і не вимагає 100% дотримання брендових ідей. Наші відносини з партнером - це договір надання консалтингових послуг під нашим брендом, з нашими програмами з розвитку дітей. Це ідея про еко-логічне дорослішання у безпечному середовищі», - ділиться Олена Воробей, представник компанії «Ладушки».

Унікальність продукту «Ладушки» в тому, що проект з надання психологічної допомоги не потребує ліцензування, відкритий для творчості та креативності його творців. Партнер компанії отримує систему ведення бізнесу, підібраний і навчений персонал, структуру розвиваючих методик і програм, оплачуючи тільки початковий внесок. Після закінчення 10 місяців він стає повноцінним господарем свого діючого бізнесу, з можливістю самостійно продавати його за договорами франчайзингу або консалтингу. На сьогоднішній день є 2 франчайзингових пакети, вартістю 10 000 і 5000 доларів.

 «Ми спостерігаємо за діючими центрами розвитку дітей, аналізуємо ті, що працюють успішно, а також ті, що відкриваються і «гинуть». Ми щасливі, що показники нашої роботи говорять про те, що наші «Ладушки» впевнено і стабільно ростуть і розвиваються. Це пов'язано з нашим особливим підходом до розвитку дітей і копіткою невидимою роботою керівника та персоналу. А також з тим, що ми знаходимо «своїх» споживачів. Ми не для всіх. Продукт (назвемо це так) розрахований на людей різного достатку. Центр пропонує клієнту покупку програми на вибір для своєї дитини (по потребам і по достатку)», - розповідає Олена Воробей.


найчайтіше читане

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Бізнес на селі: норкова ферма /13.03.2012

Наскільки прибутковим є виробництво хутра в Україні?

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Франшиза - що це? /11.11.2009

Омонімія терміну франшиза зі сфери страхування та зі сфери підприємницької дільності іноді вносить деякі непорозуміння

Аромамаркетинг /03.02.2010

Як зробити так, щоб спогади клієнта про Ваш магазин були приємними, щоб йому хотілося повертатися туди знов і знов? У цьому допоможуть прийоми аромамаркетингу