16.08.2011

АвтоЛеді розвиває мережу

Франчайзингові відділенння компанії працюють в Севастополі та Миколаєві

Перший центр водійської майстерності для жінок "АвтоЛеді" відкрився в Києві у 2008 році. Зараз "АвтоЛеді" - це мережа, що охоплює відділення в Києві, Харкові, Дніпропетровську, Миколаєві та Севастополі. Центри в Миколаєві та Севастополі відкриті на умовах франчайзингу.

Автоледі, школа водіння для жінок, інструктор з водіння, франчайзинг, франшиза

Курс навчання в "АвтоЛеді" складається з 10 уроків.

Робота мережі базується на особливій концепції: навчання водійській справі відбувається з урахуванням особливостей жіночої психології. Власниці франшизи компанії - також жінки. "Щоправда, серед бажаючих зайнятися бізнесом від "АвтоЛеді" зараз є один підприємець із Сум. Але й він хоче розпочати справу лише для того, щоб потім передати її своїй дочці", - розповідає інструктор та керівник центру водійської майстерності "АвтоЛеді" Ольга Байбородіна.

Клієнтки "АвтоЛеді" - це жінки різної економічної та вікової категорії. "Ситуація тут змінюється разом із економічним часом. Приміром, в 2008 році нашими клієнтками були жінки, які, кілька років знаходячись на стабільній роботі, вирішували взяти в кредит автівку середнього класу та навчитися на ній їздити. В 2009 році, після економічного спаду, жінки вже навчалися водійської справи на автомобілях своїх чоловіків або батьків. Це вже були більш дорожчі машини вищої цінової категорії, - розповідає Ольга Байбородіна. - Зараз з'явилася інша тенденція: кожна четверта клієнтка приїжджає до нас на дорогому авто дуже високого класу. Чим це спричинено, не знаю. Можливо, люди менше почали довіряти банкам та витрачають гроші, щоб ті не застоювалися. Віковій категорії жінок, що відвідують наші центри, також властива мінливість, але сезонна. Влітку дуже багато молодих клієнток: в них канікули, а тому є час навчитися новому. Більш дорослим жінкам влітку навчатися важче: жарко, та й робота на дачі не дозволяє. А вже ближче до осені до нас приходять мами, які відправили своїх дітей до школи і тепер можуть викроїти час для освоєння водійської майстерності.

Інвестиції, необхідні для того, щоб відкрити франчайзинговий центр від "АвтоЛеді", становлять близько 30 тисяч гривень. Компанія забезпечує франчайзі сайтом та всіма необхідними макетами, проводить повне брендування центру. Крім цього, підприємець отримує від франчайзера кваліфікований персонал у складі журналіста, менеджера по роботі з клієнтами та менеджера по роботі з персоналом. Франчайзі залишається лише підібрати команду та взяти на себе локальну рекламу.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

1

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank