Понеділок
18.07.2011
До кінця осені у Львові відкриється новий франчайзинговий салон краси TICO Professional
 

Компанія "Вікторія", якій належить ТМ TICO Professional, уже 15 років на українському ринку. Її діяльність починалася з імпорту в Україну електроінструментів та ексесуарів іноземних компаній. Два роки тому було прийняте рішення про створення торгівельної марки " TICO Professional" та реалізацію під цією маркою перукарських інструментів та аксесуарів як в салонах краси, так і безпосередньо споживачам. Так почалася діяльність мережі і був відкритий перший власний салон у Дніпропетровську.

Перша франчайзингова точка мережі з'явилася в 2010 році. Після цього був проведений редрендинг ще двох салонів, які користувалися продукцією ТМ "TICO Professional". Тепер уже три заклади в місті Дніпропетровську працюють на умовах франчайзингу. З допомогою франчайзингу компанія хоче поширити свою мережу на всю територію України. Зараз ведуться переговори про відкриття нових салонів зі Львовом, Києвом та Харьковом. Вже до кінця осені очікується відкриття франчайзингового закладу у Львові. В планах TICO Professional – до кінця 2012 року мати представництво у кожному обласному центрі України, а вже після цього – йти у маленькі містечка.

Щоб стати франчайзі компанії необхідно мати просторе приміщення розміром не менше 60 кв.м. Якихось специфічних вимог щодо місця розташування салону краси немає. "Для нас не принципово, де відкривати свої заклади, - розповідає керівник напряму з розвитку франчайзингу TICO Professional Євгенія Чувпилова. – Бізнес центри вимагають закладу експрес-формату. Люди, які цілий день зайняті справами, хочуть менше часу присвятити догляду за собою та більше - діловим зустрічам. І навпаки, спальні райони відображають філософію релаксу, розслаблення. Тобто, послуги можна надавати протягом довшого періоду часу."

Для покращення кваліфікації персоналу компанією TICO Professional заснована Академія перукарського мистецтва в місті Дніпропетровську. Академія виникла вже після відкриття перших точок. Її головне завдання – підвищення кваліфікації директорів, адміністраторів та перукарів салонів мережі. Оскільки в Україні немає спеціальної вищої освіти, присвяченої менеджменту салонів краси, для власників салонів мережі створена спеціальна програма "Клуб директорів". Щодо перукарів, то для них зараз працює програма підвищення кваліфікації. В майбутньому планується відкриття програм, на яких майбутніх спеціалістів навчатимуть з нуля.


популярне на форумі

Открытие СТО. Бизнес-план

Кредитор? Вам потрібна термінова позика чи бізнес-позика? Ти будешвідмовлено в отриманні позики...

3 коментар
остання 20.11.2017
Открытие СТО. Бизнес-план

Раскрутка, PR, брендинг, узнаваемость ТМ - дело маркетологов, а мастер должен заниматься своим...

3 коментар
остання 10.03.2017
BVS-Rabota: працевлаштування по франчайзингу

Вимоги до приміщення для філіала

1 коментар
остання 25.11.2016
LEGO по-франчайзингу

Я хочу получать комментарии по этой теме на e-mail

1 коментар
остання 16.08.2016
Открытие СТО. Бизнес-план

На рахунок зарплата майстру 30% від заказу. Це дуже мало як для майстра. Якщо дійсно хороший...

3 коментар
остання 15.07.2016
Работа за границей - возможность выжить?

Мне интересно, насколько реально перевестись в зарубежное отделение компании, если есть...

2 коментар
остання 21.05.2016
Ринок бутильованої води зростає

Лично я стараюсь употребить дневную норму воды. Чаще всего покупаю уже розлтую в бутыли воду, но...

2 коментар
остання 21.05.2016
Как открыть рекламное агентство. Бизнес-план

головне щоб структура бізнес плану відповідала стандартам (для якісних підприємств)

2 коментар
остання 12.04.2016