— Олег, як зародилося рішення створити компанію «Білюкс»? Чому Ви обрали даний сегмент ринку?
— Ідея народилась у 2005 році на підставі маркетингового кабінетного дослідження ринку опалення України. А приводом до такого дослідження послужила потреба знайти продукт, в якому використовується кварцова трубка. На той момент - наша команда займалася продажем цієї кварцовою трубки від виробника в Україні КП Кварсит для потреб української промисловості. У підсумку все зійшлося до інфрачервоних обігрівачів, але не простих, а довгохвильових (які і не використовують цю кварцову трубку). Для спарвки: кварц майже безперешкодно пропускає інфрачервоні промені на відміну від простого боросилікатного скла. По-перше, у маркетинговому дослідженні ринку опалення було видно, що газ буде дорожчати, а по-друге, немає варіантів на ринку для економічного опалювання електрикою, особливо приміщень з висотою стелі від 4 до 20 метрів!
— Чим продукція Вашої компанії відрізняється від продукції інших гравців ринку?
— Від непрямих конкурентів наша продукція відрізняється: економічністю та ефективністю; не світиться взагалі; глибше прогріває предмети (підлогу і стіни); працює з висоти до 20 м; служить як система автономного опалення.
Від прямих конкурентів відрізняється німецькою та іспанською фурнітурою. Також виключає перегрів корпусу і клемної колодки, тобто забезпечує пожежобезпечність з 10 кратним запасом. Терморегулятор самостійно керує системою опалення. Компанія виводить на ринок третє покоління обігрівачів з радіусної пластиною, яка більша на 20%.
— Як сильно останнім часом змінюється ставлення українців до інноваційного опалення?
— Якщо раніше споживача необхідно було привчити до його вживання (показати на прикладі сусіда або на виставці), то останнім часом до інноваторів приєдналися ранні послідовники - це люди, які готові ризикнути але спробувати розібратися з інновацією вже за рекомендацією або просто якщо десь щось чули! До того ж сильну дію на споживача робить ситуація на ринку газу і обмеження квот споживання газу. За статистикою близько 20% домогосподарств (з цієї причини) можуть перейти на електроопалення вже в 2015 році.
— Які Ваші перспективи на майбутнє? Чи розглядаєте Ви зараз варіанти нових проектів?
— Ми плануємо здійснити переворот в опаленні. До 2020 року скоротити споживання газу для потреб опалення на 20%, за допомогою впровадження найбільш економічних з електричних систем опалення - довгохвильових стельових обігрівачів. Сприяти переходу від конвекційних систем опалення до довгохвильових інфрачервоних. Виводити нові моделі і збільшувати ефективність старих. Розробити модель будинку з нульовим енергоспоживанням. Досліджуємо альтернативні джерела енергії.
читати статті
У найближчий час компанія планує випуск своєї продукції тільки для реалізації партнерською мережею
Компанією відкрито нові представництва у Білгород-Дністровському та Рівно
Або чому поляки зацікавлені в інноваціях енергозберігаючого опалення?
Стимулювання до переходу народу на електроопалення сприяло розвитку компанії та новому пошуку альтернативних джерел енергії
Франчайзингова програма «ВК Експрес» передбачає відсутність інвестицій на закупку товару
найчайтіше читане
В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу
Як заробити на станції техобслуговування автомобіля
Тест на підприємництво
Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується
Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
популярне на форумі
Бизнес по сокращению затрат на отопление
Компания "Soroka" представляет множество перспективных предложений франчайзинга, с помощью...
«Билюкс» набирает обороты
Это просто супер обогреватель, в наше время когда тарифы непонятно на кого рассчитаны, Билюкс...
Тепло - в каждый дом
пользуюсь энергосберегающим отоплением уже 5 лет.до этого было печное отопление в доме.не...
Тепло - в каждый дом
пользуюсь энергосберегающим отоплением уже 5 лет.до этого было печное отопление в доме.не...