Новими пропозиціями та планами компанії TUI Ukraine, а також про вплив політичної та економічної ситуації на туристичний бізнес, поділився Владислав Колесник.
– Владислав, як Ви охарактеризуєте туристичний ринок України першого кварталу 2014 року?
– Загалом вся сфера туризму в даний момент залежить від економічної та політичної ситуації у країні, тому весь туристичний ринок впав на 30%, відповідно практично всі туристичні оператори знизили плани продажів. У нашій компанії вони також знизилися, але варто відзначити, що кількість франчайзингових офісів не зменшилася і компанія розвивається згідно з планами на 2014 рік. Зараз ми їх активно втілюємо в життя. Радує те, що залишився позитивний настрій щодо роботи у франчайзингу: більшість людей не боїться відкривати щось нове, а й навпаки, намагається за допомогою франчайзингу, великих компаній, таких як TUI Ukraine, захистити свої інтереси і отримати підтримку в майбутньому. Багато аналітиків говорять про те, що цього року можуть закритися не тільки багато агентств, але й багато туристичних операторів, і залишаться на ринку тільки найбільші. На щастя, можу повідомити, що TUI Ukraine в списку тих, хто залишиться. Більше того, я думаю, що для багатьох туристичних агентств зараз якраз дуже вдалий час подумати про майбутнє і довіритися сильному оператору. Є можливість увійти у франчайзингову мережу під брендом TUI Турагенцiя, враховуючи те, що ми зараз розглядаємо практично всі міста з населенням не менше 80-100 тисяч чоловік.
– Що із запланованого на цей рік вже вдалося здійснити?
– Нам вдалося реалізувати новий проект - «Тури в розстрочку» під 0%. Такого не пропонував ще жоден туристичний оператор України. Це особливо актуально сьогодні, зважаючи на політичну та економічну кризу в нашій країні. Тепер, купуючи продукти туроператора TUI Ukraine, турист зможе розділити свої виплати до 5 місяців, після покупки туру без подорожчання, тобто під 0% річних, залежно від вартості та відсотка першого внеску. Тури під 0% розстрочки можна буде придбати тур на всі напрямки туроператора TUI Ukraine в будь-якому з TUI турагентств по всій Україні. Кожна людина може це зробити, витративши на оформлення зовсім небагато часу. Протягом 10-15 хвилин банк дасть відповідь, потім купується тур і фіксується курс у гривні на день оплати, тобто якщо тур придбаний сьогодні, то на покупцеві не відобразиться зміна курсу валют завтра.
– Які напрямки користуються попитом на сьогоднішній день? Можуть стати популярними тури на тривалі терміни?
– На сьогоднішній день в компанії TUI Ukraine 21 напрямок і користуються попитом такі напрямки, як: Іспанія, Туреччина, Греція, Болгарія, Хорватія, Чорногорія. Поки туристи їдуть на стандартні терміни відпочинку, це в основному один або два тижні, і дуже рідко туристи їдуть у тривалі тури.
– Умови та вимоги для майбутніх партнерів не змінилися?
– Вимоги до франчайзі не змінилися з початку нашої нової франчайзингової програми, що почалася з 1-го вересня 2013 року, коли ми поліпшили основні параметри франчайзингу та схему роботи туроператор-турагентство для того, щоб максимально спростити процедуру входу в мережу і збільшити ефективність роботи наших франчазі. Але на цьому ми не зупиняємося і регулярно спрощуємо роботу агента з туроператором, щоб франчайзинг ставав все більш зручним. Наприклад, розробивши 3 моделі франчайзингу, за 8 місяців ми вже двічі оптимізували плани для кожної моделі і тепер плани настільки реальні для виконання, що їх можна порівняти з планами для звичайних турагентств, які працюють не під франчайзингової схемою. Крім того, ми ввели можливість придбання турів найбільших туроператорів України в мережі турагентств TUI з підвищеною комісією і не забороняємо працювати з тими операторами, яких немає серед наших партнерів. Наша мета - стати кращою і найбільшою мережею в туризмі.
– Яка підтримка для франчайзі?
– З боку TUI Retail йде повна підтримка франчайзі-партнерів з початку входження в мережу і далі супроводжується протягом усього часу співробітництва. Повна підтримка франчайзі полягає в закріпленні куратора мережі за кожним франчайзі-партнером, який допомагає в усіх питаннях, пов'язаних з роботою в мережі. Крім того, з боку бек-офісу йде постійне стимулювання продажів в такому вигляді, як зовнішня та інтернет реклама, інфотури, друк та розповсюдження клієнтських каталогів, проведення рекламних акцій, проведення тематичних тижнів, а ще кожної суботи проводиться Happy Day, в який можна придбати будь-який тур на 1100 грн дешевше, цілодобова підтримка франчайзі, єдиний Call Center і т.д. Також, для підтримки франчайзі існує допомога відділу аутсорсингу, який допомагає бронювати тури інших операторів, допомога фахівця з продажу додаткового продукту, такого як продаж страховок, Travel Sim, оренда авто за кордоном, допомога авіакасира при продажу авіаквитків.
– Ваші прогнози щодо туристичної галузі в країні, і щодо компанії TUI Ukraine?
– Прогнози на майбутнє давати складно, оскільки важко спрогнозувати економічну і політичну ситуацію в країні. Що ж до TUI Ukraine, то ми налаштовані оптимістично. На даний момент компанія налічує 192 підписаних контракти, на основі яких офіційно запущено 153 агентства, і близько 40 - на даний момент знаходиться на стадії підписання. Протягом найближчих 2 місяців планується запуск підписаних агентств. Крім того, наш відділ розвитку франчайзингової мережі активно займається пошуком бажаючих придбати нашу франшизу, і в планах на 2015 рік наша мережа планує налічуватиме близько 250 TUI турагентств по всій території України.
читати статті

Наскільки легко відкрити салон краси в Польші? Міфи та реальність.
Як пройшло святкування нового лабораторного офісу CSD та скільки ще об'єктів готують до відкриття?
Олександр Дудін, директор та співвласник лабораторії CSD, розповів у відео-інтерв’ю про медичні послуги та розвиток української медицини.
Чому SoBeauty вирішили розвиватися по франчайзингу? Які умови франшизи та в чому її переваги?
Чому CSD Health Care обрала інструмент франшизи та хто ідеальний франчайзі?
найчайтіше читане

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності
Спеціальне законодавство, що регулює франчайзинг, з’явилося в Україні лише 1 січня 2004 р., коли набули чинності Цивільний і Господарський кодекси України
Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію
Франчайзинговий пакет, що називають також франчайзинговою ліцензією, або франшизою, становить основу франчайзингової системи
Як заробити на станції техобслуговування автомобіля
популярне на форумі
Франчайзинг в туризме
цілком згідна
Сеть Агентств Горящих Путевок растет, несмотря на кризис
Добрый день. Незнаю к кому обратится. Нужна помощь. Хочу чтоб об этом узнала вся страна. В...
Подешевеет ли Турция для украинцев?
Вряд ли у нас вообще что-нибудь подешевеет
Франчайзинг в туризме
найбільший ризик - банкрутство франчазера, а також погана організація, навчання і тд.
Франчайзинг в туризме
Насколь интересен франчайзинг в туризме? Какие существуют опасения?