Стабільність та надійність TUI Ukraine

П'ятниця
09.05.2014
Втілюючи задумані плани в життя, компанія знаходиться в активному пошуку франчайзі
 

Новими пропозиціями та планами компанії TUI Ukraine, а також про вплив політичної та економічної ситуації на туристичний бізнес, поділився Владислав Колесник.
 

– Владислав, як Ви охарактеризуєте туристичний ринок України першого кварталу 2014 року?

–  Загалом вся сфера туризму в даний момент залежить від економічної та політичної ситуації у країні, тому весь туристичний ринок впав на 30%, відповідно практично всі туристичні оператори знизили плани продажів. У нашій компанії вони також знизилися, але варто відзначити, що кількість франчайзингових офісів не зменшилася і компанія розвивається згідно з планами на 2014 рік. Зараз ми їх активно втілюємо в життя. Радує те, що залишився позитивний настрій щодо роботи у франчайзингу: більшість людей не боїться відкривати щось нове, а й навпаки, намагається за допомогою франчайзингу, великих компаній, таких як TUI Ukraine, захистити свої інтереси і отримати підтримку в майбутньому. Багато аналітиків говорять про те, що цього року можуть закритися не тільки багато агентств, але й багато туристичних операторів, і залишаться на ринку тільки найбільші. На щастя, можу повідомити, що TUI Ukraine в списку тих, хто залишиться. Більше того, я думаю, що для багатьох туристичних агентств зараз якраз дуже вдалий час подумати про майбутнє і довіритися сильному оператору. Є можливість увійти у франчайзингову мережу під брендом TUI Турагенцiя, враховуючи те, що ми зараз розглядаємо практично всі міста з населенням не менше 80-100 тисяч чоловік.

– Що із запланованого на цей рік вже вдалося здійснити?

–  Нам вдалося реалізувати новий проект - «Тури в розстрочку» під 0%. Такого не пропонував ще жоден туристичний оператор України. Це особливо актуально сьогодні, зважаючи на політичну та економічну кризу в нашій країні. Тепер, купуючи продукти туроператора TUI Ukraine, турист зможе розділити свої виплати до 5 місяців, після покупки туру без подорожчання, тобто під 0% річних, залежно від вартості та відсотка першого внеску. Тури під 0% розстрочки можна буде придбати тур на всі напрямки туроператора TUI Ukraine в будь-якому з TUI турагентств по всій Україні. Кожна людина може це зробити, витративши на оформлення зовсім небагато часу. Протягом 10-15 хвилин банк дасть відповідь, потім купується тур і фіксується курс у гривні на день оплати, тобто якщо тур придбаний сьогодні, то на покупцеві не  відобразиться зміна курсу валют завтра.

– Які напрямки користуються попитом на сьогоднішній день? Можуть стати популярними тури на тривалі терміни?

– На сьогоднішній день в компанії TUI Ukraine 21 напрямок і користуються попитом такі напрямки, як: Іспанія, Туреччина, Греція, Болгарія, Хорватія, Чорногорія. Поки туристи їдуть на стандартні терміни відпочинку, це в основному один або два тижні, і дуже рідко туристи їдуть у тривалі тури.

– Умови та вимоги для майбутніх партнерів не змінилися?

–  Вимоги до франчайзі не змінилися з початку нашої нової франчайзингової програми, що почалася з 1-го вересня 2013 року, коли ми поліпшили основні параметри франчайзингу та схему роботи туроператор-турагентство для того, щоб максимально спростити процедуру входу в мережу і збільшити ефективність роботи наших франчазі. Але на цьому ми не зупиняємося і регулярно спрощуємо роботу агента з туроператором, щоб франчайзинг ставав все більш зручним. Наприклад, розробивши 3 моделі франчайзингу, за 8 місяців ми вже двічі оптимізували плани для кожної моделі і тепер плани настільки реальні для виконання, що їх можна порівняти з планами для звичайних турагентств, які працюють не під франчайзингової схемою. Крім того, ми ввели можливість придбання турів найбільших туроператорів України в мережі турагентств TUI з підвищеною комісією і не забороняємо працювати з тими операторами, яких немає серед наших партнерів. Наша мета - стати кращою і найбільшою мережею в туризмі.

– Яка підтримка для франчайзі?

– З боку TUI Retail йде повна підтримка франчайзі-партнерів з початку входження в мережу і далі супроводжується протягом усього часу співробітництва. Повна підтримка франчайзі полягає в закріпленні куратора мережі за кожним франчайзі-партнером, який допомагає в усіх питаннях, пов'язаних з роботою в мережі. Крім того, з боку бек-офісу йде постійне стимулювання продажів в такому вигляді, як зовнішня та інтернет реклама, інфотури, друк та розповсюдження клієнтських каталогів, проведення рекламних акцій, проведення тематичних тижнів, а ще кожної суботи проводиться Happy Day, в який можна придбати будь-який тур на 1100 грн дешевше, цілодобова підтримка франчайзі, єдиний Call Center і т.д. Також, для підтримки франчайзі існує допомога відділу аутсорсингу, який допомагає бронювати тури інших операторів, допомога фахівця з продажу додаткового продукту, такого як продаж страховок, Travel Sim, оренда авто за кордоном, допомога авіакасира при продажу авіаквитків.

– Ваші прогнози щодо туристичної галузі в країні, і щодо компанії TUI Ukraine?

– Прогнози на майбутнє давати складно, оскільки важко спрогнозувати економічну і політичну ситуацію в країні. Що ж до TUI Ukraine, то ми налаштовані оптимістично. На даний момент компанія налічує 192 підписаних контракти, на основі яких офіційно запущено 153 агентства, і близько 40 - на даний момент знаходиться на стадії підписання. Протягом найближчих 2 місяців планується запуск підписаних агентств. Крім того, наш відділ розвитку франчайзингової мережі активно займається пошуком бажаючих придбати нашу франшизу, і в планах на 2015 рік наша мережа планує налічуватиме близько 250 TUI турагентств по всій території України.


найчайтіше читане

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується