Новими пропозиціями та планами компанії TUI Ukraine, а також про вплив політичної та економічної ситуації на туристичний бізнес, поділився Владислав Колесник.
– Владислав, як Ви охарактеризуєте туристичний ринок України першого кварталу 2014 року?
– Загалом вся сфера туризму в даний момент залежить від економічної та політичної ситуації у країні, тому весь туристичний ринок впав на 30%, відповідно практично всі туристичні оператори знизили плани продажів. У нашій компанії вони також знизилися, але варто відзначити, що кількість франчайзингових офісів не зменшилася і компанія розвивається згідно з планами на 2014 рік. Зараз ми їх активно втілюємо в життя. Радує те, що залишився позитивний настрій щодо роботи у франчайзингу: більшість людей не боїться відкривати щось нове, а й навпаки, намагається за допомогою франчайзингу, великих компаній, таких як TUI Ukraine, захистити свої інтереси і отримати підтримку в майбутньому. Багато аналітиків говорять про те, що цього року можуть закритися не тільки багато агентств, але й багато туристичних операторів, і залишаться на ринку тільки найбільші. На щастя, можу повідомити, що TUI Ukraine в списку тих, хто залишиться. Більше того, я думаю, що для багатьох туристичних агентств зараз якраз дуже вдалий час подумати про майбутнє і довіритися сильному оператору. Є можливість увійти у франчайзингову мережу під брендом TUI Турагенцiя, враховуючи те, що ми зараз розглядаємо практично всі міста з населенням не менше 80-100 тисяч чоловік.
– Що із запланованого на цей рік вже вдалося здійснити?
– Нам вдалося реалізувати новий проект - «Тури в розстрочку» під 0%. Такого не пропонував ще жоден туристичний оператор України. Це особливо актуально сьогодні, зважаючи на політичну та економічну кризу в нашій країні. Тепер, купуючи продукти туроператора TUI Ukraine, турист зможе розділити свої виплати до 5 місяців, після покупки туру без подорожчання, тобто під 0% річних, залежно від вартості та відсотка першого внеску. Тури під 0% розстрочки можна буде придбати тур на всі напрямки туроператора TUI Ukraine в будь-якому з TUI турагентств по всій Україні. Кожна людина може це зробити, витративши на оформлення зовсім небагато часу. Протягом 10-15 хвилин банк дасть відповідь, потім купується тур і фіксується курс у гривні на день оплати, тобто якщо тур придбаний сьогодні, то на покупцеві не відобразиться зміна курсу валют завтра.
– Які напрямки користуються попитом на сьогоднішній день? Можуть стати популярними тури на тривалі терміни?
– На сьогоднішній день в компанії TUI Ukraine 21 напрямок і користуються попитом такі напрямки, як: Іспанія, Туреччина, Греція, Болгарія, Хорватія, Чорногорія. Поки туристи їдуть на стандартні терміни відпочинку, це в основному один або два тижні, і дуже рідко туристи їдуть у тривалі тури.
– Умови та вимоги для майбутніх партнерів не змінилися?
– Вимоги до франчайзі не змінилися з початку нашої нової франчайзингової програми, що почалася з 1-го вересня 2013 року, коли ми поліпшили основні параметри франчайзингу та схему роботи туроператор-турагентство для того, щоб максимально спростити процедуру входу в мережу і збільшити ефективність роботи наших франчазі. Але на цьому ми не зупиняємося і регулярно спрощуємо роботу агента з туроператором, щоб франчайзинг ставав все більш зручним. Наприклад, розробивши 3 моделі франчайзингу, за 8 місяців ми вже двічі оптимізували плани для кожної моделі і тепер плани настільки реальні для виконання, що їх можна порівняти з планами для звичайних турагентств, які працюють не під франчайзингової схемою. Крім того, ми ввели можливість придбання турів найбільших туроператорів України в мережі турагентств TUI з підвищеною комісією і не забороняємо працювати з тими операторами, яких немає серед наших партнерів. Наша мета - стати кращою і найбільшою мережею в туризмі.
– Яка підтримка для франчайзі?
– З боку TUI Retail йде повна підтримка франчайзі-партнерів з початку входження в мережу і далі супроводжується протягом усього часу співробітництва. Повна підтримка франчайзі полягає в закріпленні куратора мережі за кожним франчайзі-партнером, який допомагає в усіх питаннях, пов'язаних з роботою в мережі. Крім того, з боку бек-офісу йде постійне стимулювання продажів в такому вигляді, як зовнішня та інтернет реклама, інфотури, друк та розповсюдження клієнтських каталогів, проведення рекламних акцій, проведення тематичних тижнів, а ще кожної суботи проводиться Happy Day, в який можна придбати будь-який тур на 1100 грн дешевше, цілодобова підтримка франчайзі, єдиний Call Center і т.д. Також, для підтримки франчайзі існує допомога відділу аутсорсингу, який допомагає бронювати тури інших операторів, допомога фахівця з продажу додаткового продукту, такого як продаж страховок, Travel Sim, оренда авто за кордоном, допомога авіакасира при продажу авіаквитків.
– Ваші прогнози щодо туристичної галузі в країні, і щодо компанії TUI Ukraine?
– Прогнози на майбутнє давати складно, оскільки важко спрогнозувати економічну і політичну ситуацію в країні. Що ж до TUI Ukraine, то ми налаштовані оптимістично. На даний момент компанія налічує 192 підписаних контракти, на основі яких офіційно запущено 153 агентства, і близько 40 - на даний момент знаходиться на стадії підписання. Протягом найближчих 2 місяців планується запуск підписаних агентств. Крім того, наш відділ розвитку франчайзингової мережі активно займається пошуком бажаючих придбати нашу франшизу, і в планах на 2015 рік наша мережа планує налічуватиме близько 250 TUI турагентств по всій території України.
читати статті
Головна мета ДІЛА – зробити якісну діагностику доступною та зручною для клієнтів та лікарів по всій країні.
Наскільки легко відкрити салон краси в Польші? Міфи та реальність.
Як пройшло святкування нового лабораторного офісу CSD та скільки ще об'єктів готують до відкриття?
Олександр Дудін, директор та співвласник лабораторії CSD, розповів у відео-інтерв’ю про медичні послуги та розвиток української медицини.
Чому SoBeauty вирішили розвиватися по франчайзингу? Які умови франшизи та в чому її переваги?
найчайтіше читане
В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу
Як заробити на станції техобслуговування автомобіля
Тест на підприємництво
Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується
Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
популярне на форумі
Франчайзинг в туризме
цілком згідна
Сеть Агентств Горящих Путевок растет, несмотря на кризис
Добрый день. Незнаю к кому обратится. Нужна помощь. Хочу чтоб об этом узнала вся страна. В...
Подешевеет ли Турция для украинцев?
Вряд ли у нас вообще что-нибудь подешевеет
Франчайзинг в туризме
найбільший ризик - банкрутство франчазера, а також погана організація, навчання і тд.
Франчайзинг в туризме
Насколь интересен франчайзинг в туризме? Какие существуют опасения?