TUI: актуально про головне

Понеділок
16.12.2013
Про туризм, франшизу та плани на майбутнє розмовляємо з Владиславом Колесником, представником мережі «TUI Турагенцiя».
 

Наприкінці вересня Ви заявляли про те, що Ваша компанія розробила абсолютно новий формат франшизи. Розкажіть, будь ласка, в чому суть нової франшизи, на відміну від попередньої моделі роботи?
У вересні ми розробили нову програму франчайзингу, враховуючи побажання наших партнерів і дотримуючись принципу «Цінність компанії - успішні партнери». Основою став успішний досвід наших закордонних колег, адаптований під реалії українського ринку.

Ми поліпшили основні параметри франчайзингу та схему роботи туроператор - турагенція для того, щоб максимально спростити процедуру входу в мережу і збільшити ефективність роботи наших франчайзі. Нам цікаві, в першу чергу, вже діючі агенції. Але також готові розглядати в якості партнерів новачків в туризмі. Зі свого боку, мережа TUI пропонує вийти на якісно новий рівень ведення бізнесу.

В чому переваги для франчайзі?

Ми розробили три моделі співпраці для взаємовигідної роботи з турагенціями будь-якого рівня.

  • Вступний внесок знижено в 3 рази.
  • Підвищена комісія: 12-14%. Фіксоване роялті: $ 50-200.
  • Відомий бренд, про що говорить постійне збільшення кількості клієнтів.
  • Ми регулярно спрощуємо роботу агента з туроператором. Крім того, ми вводимо можливість придбання турів будь-яких туроператорів України в мережі турагенцій TUI.
  • Ми готові розглянути пропозиції будь-яких партнерів з усіх міст України. Наша мета - стати кращою і найбільшою мережею в туризмі.

Які успіхи на франчайзингових теренах після оновлення франшизи? Чи є домовленості з новими франчайзі?

Після початку впровадження нової програми франчайзингу з'явився дуже великий попит в Україні на придбання франшизи «TUI Турагенцiя». Навіть не дивлячись на затишшя на туристичному ринку, інтерес до компанії не згасає. За три місяці активізації нової франчайзингової програми наша мережа зросла майже в 2 рази, в даний момент вже фактично працює 106 «TUI Турагенцiй» по Україні і ще близько 50 - на стадії відкриття.

Підсумки року, що минає: за якими географічними напрямками був основний попит у туристів?

Ключовими напрямами для літнього сезону традиційно є Іспанія, Туреччина, Греція, Болгарія, Хорватія і Чорногорія, Туніс та Італія. Взимку це гірськолижні: Андорра, Франція, Австрія, Італія, Болгарія, Фінляндія, а також пляжні: ОАЕ, Таїланд, Єгипет, Анталийське узбережжя Туреччини. Якщо говорити про кількісне зростання туристичного потоку, то, в середньому, воно становить 10-15% залежно від напрямку.

Ваші плани на 2014 рік?

У 2014 році наша компанія планує надалі розвивати якісний контрольований роздріб від «TUI Турагенцiя». Очікуємо, що мережа налічуватиме більше 250 брендованих «TUI Турагенцiй» по всій Україні. Це підвищить якість обслуговування і дозволить контролювати продажі оператора по всіх напрямках. У наших планах - за результатами 2014 року вивести компанію TUI Ukraine в статус туристичного оператора №1 в Україні.