Четвер
18.12.2008
Падіння продажів мобільних телефонів, а також зменшення середнього чеку заставило керівників спеціалізованих магазинів задуматися про зменшення витрат
 

Зменшення об'ємів реалізації мобільних телефонів, що розпочалося в другому півріччі, розчарувало керівників спеціалізованих магазинів. За словами комерційного директора мережі Germanos (9 магазинів в столиці) Олександра Величко, в листопаді реалізація скоротилася на 20% у порівнянні з листопадом минулого року.

Традиційною причиною падіння об'ємів продаж в київському мобільному роздробі називають зниження платоспроможності мешканців столиці на фоні подорожчання мобільних телефонів цією осені в 1,5 рази. Однак головною причиною, за думкою експертів, стала відсутність споживчого кредитування.

Падіння об'ємів продаж і зменшення середнього чеку відчули всі столичні спеціалізовані магазини, загальна кількість яких близько 1 тисячі. Більша частина ринку контролюється спеціалізованими мережами: "Євросеть", "Мобілочка", "Астел", "Мобіком". Близько 20% київського ринку - це власні або франчайзингові магазини мобільних операторів. В ситуації що склалася вони подумують про скорочення витрат.

В Євросєті кажуть, що хочуть знизити головну витратну статтю: орендну плату. Багато ритейлерів почали робити акцент на телефонах економ-класу, тим самим знижуючи елітний асортимент.

Що стосується спеціалізованого роздробу, то його ряди можуть порідшати. Першим прикладом стала Unitrade Group, президент якої Володимир Колодюк заявив минулої неділі про закриття мережі мобільних телефонів melofon (33 магазини) у зв’язку з низькою рентабельністю і безперспективністю даного виду бізнесу як самостійного напрямку. "Ринок мобільного рітейлу буде поділений між операторами мобільного зв'язку, так як це відбувається вже в Росії", - заявив пан Колодюк.

Деловая столица

найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію