Зменшення об'ємів реалізації мобільних телефонів, що розпочалося в другому півріччі, розчарувало керівників спеціалізованих магазинів. За словами комерційного директора мережі Germanos (9 магазинів в столиці) Олександра Величко, в листопаді реалізація скоротилася на 20% у порівнянні з листопадом минулого року.
Традиційною причиною падіння об'ємів продаж в київському мобільному роздробі називають зниження платоспроможності мешканців столиці на фоні подорожчання мобільних телефонів цією осені в 1,5 рази. Однак головною причиною, за думкою експертів, стала відсутність споживчого кредитування.
Падіння об'ємів продаж і зменшення середнього чеку відчули всі столичні спеціалізовані магазини, загальна кількість яких близько 1 тисячі. Більша частина ринку контролюється спеціалізованими мережами: "Євросеть", "Мобілочка", "Астел", "Мобіком". Близько 20% київського ринку - це власні або франчайзингові магазини мобільних операторів. В ситуації що склалася вони подумують про скорочення витрат.
В Євросєті кажуть, що хочуть знизити головну витратну статтю: орендну плату. Багато ритейлерів почали робити акцент на телефонах економ-класу, тим самим знижуючи елітний асортимент.
Що стосується спеціалізованого роздробу, то його ряди можуть порідшати. Першим прикладом стала Unitrade Group, президент якої Володимир Колодюк заявив минулої неділі про закриття мережі мобільних телефонів melofon (33 магазини) у зв’язку з низькою рентабельністю і безперспективністю даного виду бізнесу як самостійного напрямку. "Ринок мобільного рітейлу буде поділений між операторами мобільного зв'язку, так як це відбувається вже в Росії", - заявив пан Колодюк.
Деловая столицачитати статті

Компанія розширює бізнес в Україні та планує вийти на закордонні ринки
Компанія просуває торгову марку за за межі близькосхідного регіону та цікавиться ринком України
Компанія «Дом бусин» планує активно розвивати партнерську мережу за кордоном
Миколаївська майстерня побутових послуг розглядає можливість розширення мережі завдяки франчайзі
У планах «Доброї аптеки» стати міжнародною мережею
найчайтіше читане

Завдяки співпраці з фінансовими установами, компанія може надавати своїм франчайзі кошти на відкриття та розвиток бізнесу
Одна з найвідоміших франчайзингових компаній в Україні поділилася своїм досвідом. Докладно розповів директор роздрібної мережі Slanovskiy Руслан Гушила.
Якщо задумались над питанням «А для чого мені аналітика?», ось декілька метрик, які допоможуть зрозуміти навіщо вам це потрібно.
Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію
Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
популярне на форумі
Копійочка
Доброго дня, яка ціна франшизи копійочки?
Копійочка
History
Копійочка
Мене часто запитують, коли я запрошую до себе на день народження, а що тобі подарувати?)) Я завжди...
Копійочка
Доброго дня , мене цікавить купівля і співпраця по франшизі,чи є у вас така...
Копійочка
з Коломиі!!!!!!!!!а є якась різниця звідки?
Копійочка
Ще раз перепитаю- Ви звідки? пишіть lider-kiev@yandex.ru
Копійочка
так мене теж давно цікавить питання і я вже довший час шукаю франшизу так як бачу магазини...
Копійочка
А Ви зв1дки?