Тепло - до кожної домівки

П'ятниця
25.10.2013
Про ідею створення власного «теплого» бізнесу розповідає директор компанії «Білюкс» Олег Литвинов.
 

Чому вирішили зайнятися системами обігріву?
По-перше, це базова потреба людей. Тепло потрібно буде завжди. Крім того, сім-вісім років тому в Україні почав дорожчати газ. Саме в цей момент мені прийшла в голову ідея виробляти те, що реально допоможе людям. Наші обігрівачі не тільки дозволяють економити, але й по суті є хорошою інвестицією. Придбавши довгохвильову систему обігріву - економиш на рахунках за комунальні послуги.

Напевно, не так легко почати бізнес просто з ідеї. Які заходи були вжиті, щоб казка стала реальністю?

Звичайно, на голій ідеї бізнесу не побудуєш. У мене були інвестори, які хотіли вкласти кошти продуктивно. Протягом декількох місяців я вивчав ринок, як наш, так і зарубіжний. Потім склав маркетинговий звіт в декількох варіантах: за прикладом японського, німецького та американського досвіду ведення бізнесу. Інвесторам припала до душі американська модель. Німці і японці працюють за системою «холодних дзвінків» і методом повторення, тобто фактично виробляють товар, а потім його посилено рекламують. Американці йдуть іншим шляхом: від потреби і глобалізації ринку. Спочатку вони прораховують, який товар необхідний населенню за різними показниками, і як щільно заповнена ніша. І вже, виходячи з цих досліджень, можна налагоджувати виробництво з певними гарантіями успіху. З мого звіту чітко стало ясно, що відкривати бізнес треба саме в сегменті енергозберігаючих електричних обігрівальних систем.

У вас вдома тепло?

У всіх співробітників нашої компанії вдома тепло. Я, наприклад, утеплив лоджію. Тепер вийшла окрема кімната. Ходимо вдома з дружиною босоніж. Коли гостять племінники, хрещеники, не переживаємо, що можуть застудитися.

Роздумуєте зайнятися ще яким-небудь корисним видом бізнесу? Тепло вже є. Чого не вистачає?

Ви знаєте, поки що я цілком поглинений новими ідеями виробництва вже існуючого бізнесу. Нещодавно запустили в продаж новинку: довгохвильовий обігрівач з радіусною пластиною. Він на 20% ефективніше попередніх моделей. Але іноді прослизають думки створити ще що-небудь потрібне людям і прибуткове. Відкрию секрет: наразі моніторю ринок на цю тему. Можливо, скоро з'явиться цікава ідея нового бізнесу.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Українці відкривають магазини «Жабка» /19.04.2023

Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Огляд ринку кав’ярень /04.12.2011

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності