Андрій Кузьменко: Заробляти обличчям

Середа
26.01.2011
"Коли кудись запрошують: на виступи, в рекламу, на проекти - організатори перебирають у пам’яті обличчя, дивляться, хто частіше з’являється на телебаченні, в журналах... Обличчя поступово стає твоєю торговельною маркою"
 

Коли до Вас прийшло усвідомлення того, що музика для Вас може бути джерелом доходу?
Для мене "Скрябін" став бізнесом 10 років тому. До цього в групі була така собі девальвація цінностей: ми грали музику, але не розуміли, для чого ми це робимо. Швидше годували власні амбіції. Але після того, як я зустрів своє тридцятиріччя з нульовим бюджетом, з двома вареними яйцями, шматком паски на столі у найманій квартирі і з розбитою машиною під під'їздом, я подивився на себе в дзеркало і зрозумів, що бачу в ньому саме ту людину, яка відповідає за все, що відбувається.

Я ніколи нікого не слухав, що даремно, бо наступав на одні й ті ж граблі по п'ятдесят разів. Але це все відклалося таким багажем знань і досвіду, який за гроші не купиш. Який можна набути лише з часом. І тепер я чітко знаю, що я хочу і що мені потрібно. Я, звичайно, не перетворив групу у виключно метод заробляння грошей, хоча міг: писати пісні на кшталт "Хлопці-олігархі" і множити їх. Але тоді це була б така посередня група, яких безліч зараз існує.

Ми вирішили все ж знаходити консенсус між тим, що потрібно, і тим, що ми хочемо робити. І 70% нашої музики - це все ж музика не для грошей, а заради того, щоб висловити свою позицію. Це я б назвав декларацією того, що ти думаєш. А 30% - це пісні, які доводиться "викидати" в ефір для того, щоб "Скрябін" не забували, щоб його знали. І це, з одного боку добре, а з іншої сторони і не дуже. Адже основна маса людей не знає про твої філософські ідеї: такі пісні не дуже довго живуть в ефірі з тієї причини, що їх вважають неформатними, незважаючи на те, а може бути навіть саме через те, що вони несуть якусь інтелектуальну цінність, якийсь посил в маси. На радіо і на телебаченні приживаються в основному "легкі" пісні танцювального характеру. В Україні вже давно пропала мода на талант, вони зробили якомога примітивніший медіа-ефір, і таким же став і смак слухачів. Вже виросло ціле покоління на цьому примітиві...

Фрагмент інтерв'ю, опублікованого в журналі "Идеи Бизнеса ФРАНЧАЙЗИНГ" 1/2011


читати статті

Бізнес на крупі /14.05.2014

Олексій Шкабура, засновник «Фабрики бакалейних продуктів», що представлена такими торговими марками як Жменька, Сладов, Salute di Mare, «Морячка»,в ексклюзивному інтерв’ю про власний бізнес та український ринок бакалейних продуктів.

SportLife на мільйон /07.11.2013

Про секрети успішного бізнесу в індустрії спорту, ситуацію на вітчизняному ринку і плани на майбутнє розповів в ексклюзивному інтерв’ю засновник групи компаній SportLife Дмитро Єкімов.

Сімейні цінності - в бізнес /15.08.2013

Про перші українські франчайзингові проекти, історію виникнення концепції ресторанів MAFIA і секрети успішного бізнесу розповідають Оксана і Тарас Середюки - власники мережі закладів MAFIA, Casta і франчайзі-партнер KFC та Якіторії

Формула успішного будівництва /24.04.2013

Про перспективи вітчизняного еко-будівництва та особливості франчайзингового пропозиції Staldom розповідає Ігор Гладченко - директор Департаменту каркасного будівництва компанії Staldom в Україні

Келих за конкурентів /29.12.2012

Мирослав Табахарнюк, віце-президент Українського союзу промисловців і підприємців (УСПП), голова наглядової ради компанії МТ-Інвест ділиться роздумами про конкуренцію, кризу та франчайзинг

найчайтіше читане

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Секрети успішності магазину одягу /08.02.2010

На рівень продажів та відвідуваності магазину одягу впливають багато внутрішніх чинників

популярне на форумі

What area unit the characteristics of a decent paragraph?

A paragraph may be a assortment of sentences that all relate to 1 main plan or topic. Effective paragraphs have four main characteristics: a subject sentence, unity, coherence,...

1 коментар
остання 10.01.2019
Як знайти бізнес-ідею для себе

Текст ні про що! Якби ціллю автора було не налити води (потрібної кількості символів), то було б...

1 коментар
остання 06.12.2018
Как открыть кроличью ферму. Бизнес-план.

Имя кредитора: г-н Пол Уильям. Lender E-mail: paul_william_loanhouse@hotmail.com Мы предлагаем частные, коммерческие...

1 коментар
остання 02.04.2018
METRO: франчайзинг в Україні

Ребята! кто-то получил разъяснения или инфу по metro

5 коментар
остання 19.01.2017
METRO: франчайзинг в Україні

Хочу відкрити магазин! Підскажіть деталі по франшизі ramanyatsiuk@gmail.com Дякую

5 коментар
остання 08.12.2016
Алден-Вет кожного разу трохи інакша

Обратились в клинику 22 сентября. За день до этого мой кот вдруг стал каким-то слабым, припадал на...

27 коментар
остання 26.09.2016
Алден-Вет кожного разу трохи інакша

20.05.2016 ветеринар клиники Алден-вет Татьяна Федоровна Ковченко назначила моему коту уколы. После...

27 коментар
остання 25.05.2016
Алден-Вет кожного разу трохи інакша

Алден-Вет, клиника на Виноградаре у вас оставляет желать лучшего. Приехали по старой памяти в...

27 коментар
остання 04.02.2016