Сфера стріт-фуду поповнилася новою концепцією - "Ну, Вкусняшка". Перша власна точка днями розпочинає роботу в Києві на Контрактовій площі, готуються ще декілька. Далі мережу планується розвивати по франчайзингу.
"Ми готові співпрацювати з підприємцями на умовах франчайзингу, плануємо активно розвивати мережу, підвищувати впізнаваність торгової марки "Ну, Вкусняшка", - розповідає Василь Яременко, власник концепції. - "Асортимент ТМ "Ну, Вкусняшка" - це традиційні млинці, улюблені в багатьох сім'ях, а також бельгійські вафлі, приготовані за особливим рецептом. Нам хотілося запропонувати людям звичний продукт - млинці - у новій високій якості, і тут же представити такий досить новий для ринку продукт, як бельгійські вафлі, які втілюють в собі традиції іншої країни. Наші співвітчизники люблять подорожувати, пробувати щось нове, тому продукт, родом з іншої країни користується у нас великою популярністю. І ми знайшли певний баланс уподобань в асортименті нашої торгової марки".
Торговельна точка "Ну, Вкусняшка" являє собою кіоск на колесах, який у разі потреби можна переміщати з одного місця на інше.
"Зараз часто у підприємців, що працюють у сфері стріт-фуду, виникають проблеми з МАФами - наша законодавча база, на жаль, не досконала", - розповідає Василь Яременко. - "Тому ми пропонуємо людям такий формат, як кіоск на колесах. Точка "Ну, Вкусняшка" - пересувна, можна змінювати її місцерозташування, перевозити на ярмарки, різноманітні заходи, в цьому її великий плюс" .
читати статті
Відтепер жителі Цумані можуть придбати усе необхідне у новому сучасному супермаркеті «Наш Край».
Нещодавно мережа супермаркетів SPAR відкрила дві нові торгові точки.
Чому франчайзинг "Наш Край" — це вигідний вибір для тих, хто мріє власного бізнесу в сфері продуктового рітейлу.
Мережа супермаркетів SPAR в Україні взяла на себе завдання розвитку та підтримки малих та середніх виробників, і результати їхнього проєкту насправді вражають.
Франшиза супермаркету "Наш Край" надає підприємцям можливість вести власний бізнес з мінімальними початковими витратами та ризиками.
найчайтіше читане
Як заробити на станції техобслуговування автомобіля
В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності
Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується
Як змінилаь ситуація на ринку продажів франшиз? Про це розповість керівник відділу продажу франшиз мережі OS.9 – Юлія Сербіна.
Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
популярне на форумі
Летнее
Лето вот вот уже близко, а купальники надо покупать заранее. Уже подготовились? Если не успели -...
Rozetka йде в доставку їжі
Не забудьте на островок взять пляжную одежду - https://mathilda.com.ua/kupalniki/plyagnaya-odegda/ В ней вы на острове...
Як відкрити магазин біжутерії. Бізнес-план
Ми пропонуємо приватні, комерційні та особисті кредити з дуже низькими річними процентними...
Еко-шик: комплексний еко-франчайзинг
Торгова марка “Еко-шик”: магазини органічних продуктів, кафе з ексклюзивними рецептами від...
DeSheli - осторожно, мошенники!
У этих ребят постоянно меняются телефоны и они представляются разными "салонами". Я живу в Киеве....
DeSheli - осторожно, мошенники!
09.07.2015, салон по адресу М. Расковой, 2а. Консультант Елена встретила любезно, провела первый...
DeSheli - осторожно, мошенники!
Не слушайте откровенно негативные отзывы! Это все недоброжелатели. Убедилась на собственном...
Эко-лавка ищет партнеров
Добрый день, Тамара! Всю информацию о данной франшизе Вы можете увидеть на нашем портале в...