Вівторок
16.09.2008
12-го вересня відкрився перший фарммаркет «Біла ромашка» - новий напрям бізнесу Fozzy Group, що уже володіє мережею аптек «Будь здоров»
 

Розвиток нового напряму аптечного роздробу, за оцінками учасників ринку може бути реакцією на фінансові показники 2007 року, що завершився для Фоззі-Фарм зі збитком в 2,3 млн.грн.

Асортимент білої ромашки в 60-70% складають товари лікувальної косметики та засобів гігієни, в той час, коли основний асортимент "Будь здоров" – це медикаменти, тому ці дві мережі направлені на різні цільові аудиторії.

Формат фармакологічного маркету потенційно має більшу аудиторію споживачів, ніж звичайні аптеки, відзначають учасники ринку. Таким чином мережа «Біла ромашка» може скласти повноцінну конкуренцію як аптекам, так і парфюмерно-косметичним мережам, на кшталт DЦ чи Космо.

Fozzy Group на сьогодні є одним із найбільших операторів продуктового роздробу України, оборот якої в 2007 році склав близько $1,5 млрд. В склад групи входять 148 супермаркетів «Сільпо», 4 оптових гіпермаркети Fozzy Cash & Carry, 124 магазини "Фора" і 21 аптеку "Будь здоров", а також активи в інших сферах бізнесу.

 


найчайтіше читане

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується