TUI спільно з Галопом по Європах вже 68

Середа
20.10.2010
Впізнаваність міжнародного бренду TUI в Україні підвищується, разом з тим збільшується кількість офісів
 

У період з березня по жовтень 2010 року відкрито 15 нових агенцій мережі TUI спільно з "Галопом по Європах". Як зазначає Юлія Падей, начальник відділу реклами і маркетингу компанії TUI Ukraine, особливий інтерес спостерігався саме навесні, коли була запущена активна рекламна кампанія на підтримку бренду TUI, крім того, до 1 квітня були спеціальні умови відкриття нових агенцій.

"За даними маркетингового дослідження, яке наша компанія замовляла ще в червні, впізнаваність бренду TUI була на рівні 20%. Зараз цей показник напевно вище, адже в червні-липні була друга хвиля рекламної кампанії", - впевнена Юлія Падей.

Нагадаємо, що наприкінці серпня минулого року міжнародна туристична компанія TUI Travel, яка є офіційним туроператором Євро-2010, і російська інвесткомпанія S-Group придбали 75% турфірми "Вояж-Київ". У результаті мережа турагенств "Галопом по Європах" була реорганізована в TUI. Зараз франчайзингова мережа компанії налічує 68 офісів, з них 51 - колишні агентства "Галопом по Європах", які в березні пройшли ребрендинг, а - 17 нові агенства, відкриті вже під брендом TUI. У планах подальший активний розвиток мережі і до кінця року збільшення кількості офісів до 75.

"Наші партнери вже оцінили переваги бренду і нової мережі "TUI-турагенція": міжнародний бренд передбачає більш суворі стандарти ведення бізнесу, підхід до роботи з клієнтами, більш серйозну фінансову підтримку. Ми отримали доступ до унікальних програм наших іноземних колег, які активно зараз впроваджуються в нашій мережі", - розповідає Юлія Падей.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію