У період з березня по жовтень 2010 року відкрито 15 нових агенцій мережі TUI спільно з "Галопом по Європах". Як зазначає Юлія Падей, начальник відділу реклами і маркетингу компанії TUI Ukraine, особливий інтерес спостерігався саме навесні, коли була запущена активна рекламна кампанія на підтримку бренду TUI, крім того, до 1 квітня були спеціальні умови відкриття нових агенцій.
"За даними маркетингового дослідження, яке наша компанія замовляла ще в червні, впізнаваність бренду TUI була на рівні 20%. Зараз цей показник напевно вище, адже в червні-липні була друга хвиля рекламної кампанії", - впевнена Юлія Падей.
Нагадаємо, що наприкінці серпня минулого року міжнародна туристична компанія TUI Travel, яка є офіційним туроператором Євро-2010, і російська інвесткомпанія S-Group придбали 75% турфірми "Вояж-Київ". У результаті мережа турагенств "Галопом по Європах" була реорганізована в TUI. Зараз франчайзингова мережа компанії налічує 68 офісів, з них 51 - колишні агентства "Галопом по Європах", які в березні пройшли ребрендинг, а - 17 нові агенства, відкриті вже під брендом TUI. У планах подальший активний розвиток мережі і до кінця року збільшення кількості офісів до 75.
"Наші партнери вже оцінили переваги бренду і нової мережі "TUI-турагенція": міжнародний бренд передбачає більш суворі стандарти ведення бізнесу, підхід до роботи з клієнтами, більш серйозну фінансову підтримку. Ми отримали доступ до унікальних програм наших іноземних колег, які активно зараз впроваджуються в нашій мережі", - розповідає Юлія Падей.
читати статті

Головна мета ДІЛА – зробити якісну діагностику доступною та зручною для клієнтів та лікарів по всій країні.
Наскільки легко відкрити салон краси в Польші? Міфи та реальність.
Як пройшло святкування нового лабораторного офісу CSD та скільки ще об'єктів готують до відкриття?
Олександр Дудін, директор та співвласник лабораторії CSD, розповів у відео-інтерв’ю про медичні послуги та розвиток української медицини.
Чому SoBeauty вирішили розвиватися по франчайзингу? Які умови франшизи та в чому її переваги?
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
Франчайзинг в туризме
цілком згідна
Сеть Агентств Горящих Путевок растет, несмотря на кризис
Добрый день. Незнаю к кому обратится. Нужна помощь. Хочу чтоб об этом узнала вся страна. В...
Подешевеет ли Турция для украинцев?
Вряд ли у нас вообще что-нибудь подешевеет
Франчайзинг в туризме
найбільший ризик - банкрутство франчазера, а також погана організація, навчання і тд.
Франчайзинг в туризме
Насколь интересен франчайзинг в туризме? Какие существуют опасения?