Золоте руно: франчайзинг нереальний

Вівторок
10.08.2010
Компанія не бачить перспектив розвитку франчайзингу в напрямку роздрібної торгівлі килимами
 

Франчайзингову пропозицію компанія "Золоте руно" розробила ще у 2008 році. Більше 12 років бренд відомий на українському ринку, два фірмових салони-магазини працюють на сьогодні у Харкові та Києві. Однак, відкрити франчайзингові точки компанії поки що не вдалося. Директор мережі салонів "Золоте Руно" Юрій Епштейн пояснив цей факт кризовою ситуацією в килимовому бізнесі і спадом попиту на продукцію.

"Франчайзингова пропозиція в нас досі актуальна, але вона нереальна на сьогоднішній день", - вважає директор мережі салонів "Золоте Руно" Юрій Епштейн. - "Ситуація зараз така, що цей бізнес просто себе не виправдовує. Ми думали, що минулий рік був кризовим, однак у цьому все ще гірше. Ми не приховуємо від наших франчайзі того, що попит на цю продукцію зараз дуже впав. До нас телефонують зацікавлені підприємці, проте на даний момент перспектив у цьому бізнесі не видно, і вони це розуміють. Подивимося, що буде далі, сподіваємося на те, що через якийсь час все налагодиться, тому й не закриваємо напрямок франчайзингу ".


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Про ситуацію продажу франшиз мережі OS.9 /03.04.2024

Як змінилаь ситуація на ринку продажів франшиз? Про це розповість керівник відділу продажу франшиз мережі OS.9 – Юлія Сербіна.

Огляд ринку кав’ярень /04.12.2011

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові