Понеділок
08.09.2008
Компанія Стиль Д планує до кінця 2008 року відкрити 23 магазини парфумерно-косметичної продукції мережі ProStor, збільшивши їх загальну кількість до 110
 

Перший магазин ProStor з'явився в 2005 році у Дніпропетровську. На сьогоднішній день мережа ProStor - це 87 магазинів в одинадцяти областях України – переважно на Сході та Півдні країни, з торгівельною прощею одного магазину від 150 до 300 кв.м.

На даний час компанія відкриває магазини не лише у нових областях, але й укріплює свої позиції в освоєних районах. За повідомленням прес-центру компанії, до кінця поточного року розпочнуть свою роботу по три магазини в Харкові та Запорізькій області, вісім - в Автономній республіці Крим, два - у Херсонській області, три - в Миколаєві, та чотири - в Полтавській області. Розмір інвестицій у розвиток мережі не уточнюється.

Раніше повідомлялося, що ТОВ "Стиль Д" планує до кінця 2008 року розширити мережу ProStor до 100 магазинів, а до 2012 року інвестувати 175 млн. грн. у відкриття 220 магазинів.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Українці відкривають магазини «Жабка» /19.04.2023

Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Огляд ринку кав’ярень /04.12.2011

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності