FitCurves буде й в Польщі

Понеділок
05.07.2010
Фітнес-клуби міжнародної мережі FitCurves з’являться у сусідній Польщі
 

FitCurves починає розвиток франчайзингової мережі фітнес-клубів в Польщі та Чехії. Вже підписані перші договори, і до жовтня запрацюють клуби в таких польських містах, як Жешув і Познань. Ведуться інтенсивні переговори з потенційними франчайзі з Варшави та Любліна. Рауль Нельсон, керуючий мережею FitCurves в Польщі, Чехії, Болгарії та Румунії, відзначає в Польщі високу зацікавленість американської концепцією.

"З того часу, як було оголошено про вихід на польський ринок, ми отримали близько сорока заявок з різних міст країни. Цього літа, я впевнений, ми підпишемо ще як мінімум один франчайзинговий договір в Польщі", - вважає Рауль Нельсон.

За рік компанія планує відкрити п'ять франчайзингових фітнес-клубів, далі протягом трьох років досягти кількості 20 точок, через п'ять років - 40 франчайзингових клубів FitCurves в Польщі. p>

Американська концепція FitCurves активно розвивається по франчайзингу в усьому світі і зокрема в Центрально-Східній Європі. З 2006 року компанія працює на ринках Угорщини та Словаччини. У 2008 році перші клуби FitCurves запрацювали в Україні, і з того часу франчайзингова мережа компанії в нашій країні об'єднує вже близько 70 фітнес-клубів.


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Форнетті допоможе з фінансуванням /12.03.2013

Завдяки співпраці з фінансовими установами, компанія може надавати своїм франчайзі кошти на відкриття та розвиток бізнесу

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності