Home&You - затишок в Україну

Понеділок
28.06.2010
Окрім власних магазинів товарів домашнього затишку Home&You в Україні відкриватимуться також франчайзингові
 

На український ринок вийшла відома міжнародна концепція Home&You - магазини домашнього декору і затишку. Власником бренду Home&You є польська компанія LPP, яка успішно розвиває в нашій країні такі роздрібні мережі, як Reserved, Cropp Town і House. Під брендом Home&You на сьогоднішній день працює більше 50 магазинів в Польщі, Росії, Україні, Естонії, в тому числі і по франчайзингу. В Україні компанія має намір відкривати як власні магазини, так і у співпраці з партнерами-франчайзі. Перший власний магазин Home&You запрацював у березні 2010 року в Житомирі в ТРЦ "Глобал". Відкриття другого заплановано на вересень у Львові в ТЦ "Кінг Крос".

"Популярність марки помітна вже зараз. Після кількох місяців роботи з'явилося вже більше ста постійних покупців. Такої широкої пропозиції модного домашнього декору в одному магазині на Україні ще не було", - коментує представник компанії LPP Олександр Мороз. - "Протягом сезону в магазинах Home&You покупець може знайти кілька окремих колекцій, співзвучних із найостаннішими віяннями моди у сфері домашнього декору. Всі вони регулярно, мінімум один раз на тиждень, поставляються в наші магазини, в тому числі і в Україні. Відмінною позитивною рисою концепції Home&You є також швидка зміна пропонованих моделей. Ми ніколи не продаємо тисячами одні й ті ж вироби, а продумуємо і створюємо нові модні стилі".

Особливістю концепції Home&You є унікальне поєднання класики і моди в домашньому декорі з цінами, доступними для широкого кола покупців. І все це в достатньо широкому асортименті. На площі не більше 250 кв.м. можна знайти різноманітні рішення для салону, кабінету, спальної кімнати, кухні та ванної. Проекти кожної моделі і концепції колекцій розробляються дизайнерами в центральному офісі компанії в Гданську й виробляються на фабриках в різних країнах у Європі та Азії.

"Перспективи роботи на українському ринку для нашої концепції дуже великі, оскільки цей сегмент роздрібної торгівлі лише починає зароджуватися в Україні. Але слід також намагатися зрозуміти, що дійсно цікавить українського клієнта, які рішення йому необхідні, як краще і економніше він зможе вирішити свої проблеми. І, відповідно, пропонувати такий асортимент і такі ціни, які якнайкраще його задовольнять", - вважає Олександр Мороз.

Магазини Home & You працюють в сегментах "середній -", "середній" і "середній +". Розташовуються вони в основному в галереях торгових центрів. Серед покупців багато не тільки регулярних відвідувачів торгових центрів, а й професійних стилістів і дизайнерів по інтер'єру, а також корпоративних клієнтів (власників ресторанів, кафе, невеликих готелів). P>

"Ми плануємо розвиватися у всіх містах з населення понад 150 тис. жителів, як у власних магазинах, так і в партнерських. Ми дуже зацікавлені у співпраці на основі франчайзингу з професійними ритейлерами на Україні, але відкриття власних магазинів також є важливою складовою стратегії розвитку на Україні. Перспективи розвитку франчайзингової мережі в Україні - величезні, і звичайно ж ми хочемо цей шанс використати. Власні магазини в основному будуть відкриватися у великих містах-мільйонниках, насамперед у Києві. Але якщо до нас звернеться професійний рітейлер, який володіє привабливою торговельною площею в Києві або іншому великому місті, ми обов'язково розглянемо можливість співпраці", - розповів про подальші плани розвитку мережі в Україні Олександр Мороз.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію