У минулому році мережа Пан Пишко продемонструвала активний розвиток, з початку ж цього нових точок поки що не відкривалося. Андрій Ошуркевич, власник бренду, пояснив це подорожчанням вступу до мережі та труднощами зі находженням МАФів.
"Зацікавленість нашою концепцією висока, до нас постійно дзвонять люди. Але кризові явища все ж впливають на їх рішення. По перше в цьому році ми все ж підняли ціну за вступ до нашої мережі. Ми трималися скільки могли, адже обладнання подорожчало ще минулого року. Друга і достатньо складна для вирішення проблема – знаходження МАФу під торговельну точку. Міська влада багатьох міст створює зараз перепони на розміщення нових МАФів або зносить вже існуючі. Тому люди часто не наважуються починати бізнес, бо не впевнені, чи не доведеться їм через невеликий проміжок часу шукати нове місце", - розказав Андрій Ошуркевич.
Вже існуючі партнери компанії працюють успішно. У мережі Пан Пишко в Україні наразі тринадцять точок, всі вони – франчайзингові. Знаходяться у таких містах як Київ, Маріуполь, Вінниця, Харків, Суми, Черкаси, Донецьк, Львів та дві сезонні точки у Криму та Буковелі. Також Пан Пишко присутній і в Грузії, але там торговельні точки працюють під назвою "Генацвале Пончик".
читати статті
Відтепер жителі Цумані можуть придбати усе необхідне у новому сучасному супермаркеті «Наш Край».
Нещодавно мережа супермаркетів SPAR відкрила дві нові торгові точки.
Чому франчайзинг "Наш Край" — це вигідний вибір для тих, хто мріє власного бізнесу в сфері продуктового рітейлу.
Мережа супермаркетів SPAR в Україні взяла на себе завдання розвитку та підтримки малих та середніх виробників, і результати їхнього проєкту насправді вражають.
Франшиза супермаркету "Наш Край" надає підприємцям можливість вести власний бізнес з мінімальними початковими витратами та ризиками.
найчайтіше читане
В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу
В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності
Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується
Як змінилаь ситуація на ринку продажів франшиз? Про це розповість керівник відділу продажу франшиз мережі OS.9 – Юлія Сербіна.
Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
популярне на форумі
Летнее
Лето вот вот уже близко, а купальники надо покупать заранее. Уже подготовились? Если не успели -...
Rozetka йде в доставку їжі
Не забудьте на островок взять пляжную одежду - https://mathilda.com.ua/kupalniki/plyagnaya-odegda/ В ней вы на острове...
Як відкрити магазин біжутерії. Бізнес-план
Ми пропонуємо приватні, комерційні та особисті кредити з дуже низькими річними процентними...
Еко-шик: комплексний еко-франчайзинг
Торгова марка “Еко-шик”: магазини органічних продуктів, кафе з ексклюзивними рецептами від...
DeSheli - осторожно, мошенники!
У этих ребят постоянно меняются телефоны и они представляются разными "салонами". Я живу в Киеве....
DeSheli - осторожно, мошенники!
09.07.2015, салон по адресу М. Расковой, 2а. Консультант Елена встретила любезно, провела первый...
DeSheli - осторожно, мошенники!
Не слушайте откровенно негативные отзывы! Это все недоброжелатели. Убедилась на собственном...
Эко-лавка ищет партнеров
Добрый день, Тамара! Всю информацию о данной франшизе Вы можете увидеть на нашем портале в...