П'ятниця
11.06.2010
Відкрився перший франчайзинговий магазин подарунків та сувенірів "Кактус"
 

У цьому році рішення розвиватися по франчайзингу прийняла компанія, що розвиває мережу магазинів подарунків "Кактус". У кінці травня відкрилася перша фірмова франчайзингова точка у Черкасах.

"Концепція цього магазину - унікальна. По-перше, це - широкий вибір найрізноманітніших подарунків і сувенірів для себе й своїх близьких. По-друге, навіть нічого не купуючи, можна зайти в магазин і підняти собі настрій, розслабитися завдяки особливій атмосфері, надзвичайній музиці. Можна подумати про щось сокровенне, з головою поринувши у світ чарівних предметів і тонких ароматів. Все це відрізняє наш магазин, тут люди часто купують подарунки не тільки з якогось конкретного приводу, а й просто так, для душі.

Однак, крім особливої концепції, ми пропонуємо підприємцю і налагоджену перевірену часом бізнес-систему та допомагаємо її реалізувати. Готові працювати з усією Україною, сподіваємося з часом вийти й на ринки сусідніх країн - запити починають надходити вже зараз ", - розповіла редакції порталу керівник франчайзингової мережі магазинів "Кактус" Ксенія Певнева.

Компанія налаштована відкривати магазини не тільки у великих містах, але і відносно малих. Як пояснила Ксенія Певнева, в таких містах "Кактус" буде в дивину для жителів і користуватися популярністю.

Перший власний магазин "Кактус" відкрився ще в 2002 році. З тих пір мережа об'єднує 14 магазинів, серед яких один - франчайзинговий. Торговельні точки "Кактус" присутні в таких містах, як Одеса, Миколаїв, Київ, Білгород-Дністровський та Черкаси.


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Про ситуацію продажу франшиз мережі OS.9 /03.04.2024

Як змінилаь ситуація на ринку продажів франшиз? Про це розповість керівник відділу продажу франшиз мережі OS.9 – Юлія Сербіна.

Огляд ринку кав’ярень /04.12.2011

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові