Тепер стратегія торговельної мережі "Наш Край" у системі франчайзингу передбачає більше індивідуальних комунікацій з кожним із партнерів. Для цього був створений спеціальний відділ для роботи з франчайзі. В рамках внесених змін у комунікаціях з партнерами будуть чітко виділені два напрямки: загальнонаціональна маркетингова діяльність і локальний регіональний підхід в рекламних кампаніях.
"Оскільки всі наші магазини віддалені від центрального офісу, раніше було трохи важко забезпечити повний контроль і допомогу для кожного магазину і кожного партнера. Тепер в компанії спеціально для цього створений окремий відділ, який окремо працює з кожним франчайзі", - розказала порталу Franchising.ua Мирослава Лєснік, маркетолог відділу розвитку франчайзингової мережі "Наш Край".
В рамках програми франчайзингу мережа "Наш Край" надає постійне сприяння в підготовці маркетингової стратегії - правильний вибір цільової аудиторії, впровадження і виконання всіх корпоративних стандартів. У всіх стратегічних аспектах акцент буде зроблено на щоденні комунікації по кожному об'єкту франчайзі, а також щомісячні аудити з вивченням і вирішенням питань, що виникають, які стосуються діяльності торгового закладу, попиту покупців, конкурентного середовища. Виходячи з цього, розробляється рекламна кампанія під кожен магазин індивідуально.
"Ми готуємо стратегію акції, макетуємо всю рекламну продукцію, розробляємо декілька сценаріїв проведення заходу, детальні інструкції з проведення підготовчих робіт, а франчайзі вже втілюють їх на місці. Крім того, регіональну рекламу ми залишаємо у виконанні франчайзі. Він підбирає варіанти з доступних в регіоні засобів масової інформації і носіїв. Але у нас, як у франчайзера є основні вимоги, яких повинен дотримуватися франчайзі у своїй рекламній діяльності. Наскільки вони дотримуються цих вимог - строго контролюється центральним офісом мережі "Наш Край". Робота з національною мережею дозволяє нашим партнерам отримати ряд переваг: вони можуть розраховувати на лояльне ставлення і групові знижки постачальників товарів, устаткування і послуг - чого не може отримати кожен окремий магазин", - пояснила Мирослава Лєснік.
На умовах франчайзингу в мережі "Наш Край" працює на сьогодні 35 магазинів, загалом нараховується 58 супермаркетів. Згідно річного плану, у 2010-му має відкритися 10 нових франчайзингових супермаркетів. 3 з них вже запущено, у липні відкриється магазин у місті Самбір Львівської області. Поповниться і власна мережа: також у липні почне працювати новий "Наш Край" у Києві.
читати статті
Відтепер жителі Цумані можуть придбати усе необхідне у новому сучасному супермаркеті «Наш Край».
Нещодавно мережа супермаркетів SPAR відкрила дві нові торгові точки.
Чому франчайзинг "Наш Край" — це вигідний вибір для тих, хто мріє власного бізнесу в сфері продуктового рітейлу.
Мережа супермаркетів SPAR в Україні взяла на себе завдання розвитку та підтримки малих та середніх виробників, і результати їхнього проєкту насправді вражають.
Франшиза супермаркету "Наш Край" надає підприємцям можливість вести власний бізнес з мінімальними початковими витратами та ризиками.
найчайтіше читане
В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу
Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується
Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію
В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності
Як змінилаь ситуація на ринку продажів франшиз? Про це розповість керівник відділу продажу франшиз мережі OS.9 – Юлія Сербіна.
популярне на форумі
Летнее
Лето вот вот уже близко, а купальники надо покупать заранее. Уже подготовились? Если не успели -...
Rozetka йде в доставку їжі
Не забудьте на островок взять пляжную одежду - https://mathilda.com.ua/kupalniki/plyagnaya-odegda/ В ней вы на острове...
Як відкрити магазин біжутерії. Бізнес-план
Ми пропонуємо приватні, комерційні та особисті кредити з дуже низькими річними процентними...
Еко-шик: комплексний еко-франчайзинг
Торгова марка “Еко-шик”: магазини органічних продуктів, кафе з ексклюзивними рецептами від...
DeSheli - осторожно, мошенники!
У этих ребят постоянно меняются телефоны и они представляются разными "салонами". Я живу в Киеве....
DeSheli - осторожно, мошенники!
09.07.2015, салон по адресу М. Расковой, 2а. Консультант Елена встретила любезно, провела первый...
DeSheli - осторожно, мошенники!
Не слушайте откровенно негативные отзывы! Это все недоброжелатели. Убедилась на собственном...
Эко-лавка ищет партнеров
Добрый день, Тамара! Всю информацию о данной франшизе Вы можете увидеть на нашем портале в...