Франчайзинговий Теремок - для дітей і підлітків

Вівторок
01.06.2010
По франчайзингу розвивається мережа салонів дитячих та підліткових меблів "Теремок"
 

Компанія почала працювати на ринку в серпні 2008 року і з того часу відкрила чотири магазини "Теремок" - два власних і два франчайзингових, один з яких знаходиться в Миколаєві, а другий - у Донецьку. Зараз розглядається варіант франчайзингового магазину "Теремок" в Харкові, також незабаром з'явиться точка у Вінниці. "Я думаю, що до кінця цього року ми точно відкриємо ще два-три магазини", - поділився планами керівник мережі салонів "Теремок" Сергій Маєрович.

Компанія сконцентрувалася на сегменті дитячих та підліткових меблів. У салонах "Теремок" представлений широкий асортимент продукції трьох фабрик: російських "Прагматика" і "Манн-Групп", а також польської ФС "Фаворит".

"Спеціалізація в бізнесі грає величезну роль. На нашу думку, ця ніша ще не зайнята. Причому, ситуація така, що якщо в Києві ще концентрація магазинів, можна сказати, досить висока, то в регіонах часто спостерігається "пробіл" у сегменті дитячих меблів. Навіть ті магазини, які вже представлені на ринку, найчастіше представляють продукцію однієї фабрики. Часто вони виставляють одну дитячу кімнату і все. А ми вирішили створити магазин, в якому представлена продукція декількох виробників, де покупець може знайти широкий асортимент дитячих та підліткових меблів", - розповів Сергій Маеровіч.


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Про ситуацію продажу франшиз мережі OS.9 /03.04.2024

Як змінилаь ситуація на ринку продажів франшиз? Про це розповість керівник відділу продажу франшиз мережі OS.9 – Юлія Сербіна.

Огляд ринку кав’ярень /04.12.2011

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові