Компанія почала працювати на ринку в серпні 2008 року і з того часу відкрила чотири магазини "Теремок" - два власних і два франчайзингових, один з яких знаходиться в Миколаєві, а другий - у Донецьку. Зараз розглядається варіант франчайзингового магазину "Теремок" в Харкові, також незабаром з'явиться точка у Вінниці. "Я думаю, що до кінця цього року ми точно відкриємо ще два-три магазини", - поділився планами керівник мережі салонів "Теремок" Сергій Маєрович.
Компанія сконцентрувалася на сегменті дитячих та підліткових меблів. У салонах "Теремок" представлений широкий асортимент продукції трьох фабрик: російських "Прагматика" і "Манн-Групп", а також польської ФС "Фаворит".
"Спеціалізація в бізнесі грає величезну роль. На нашу думку, ця ніша ще не зайнята. Причому, ситуація така, що якщо в Києві ще концентрація магазинів, можна сказати, досить висока, то в регіонах часто спостерігається "пробіл" у сегменті дитячих меблів. Навіть ті магазини, які вже представлені на ринку, найчастіше представляють продукцію однієї фабрики. Часто вони виставляють одну дитячу кімнату і все. А ми вирішили створити магазин, в якому представлена продукція декількох виробників, де покупець може знайти широкий асортимент дитячих та підліткових меблів", - розповів Сергій Маеровіч.
читати статті
У найближчий час компанія планує випуск своєї продукції тільки для реалізації партнерською мережею
Компанією відкрито нові представництва у Білгород-Дністровському та Рівно
Або чому поляки зацікавлені в інноваціях енергозберігаючого опалення?
Стимулювання до переходу народу на електроопалення сприяло розвитку компанії та новому пошуку альтернативних джерел енергії
Своїм підприємницьким досвідом та ідеєю самого економічного отоплення ділиться Олег Литвинов
найчайтіше читане
В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу
В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності
Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується
Як змінилаь ситуація на ринку продажів франшиз? Про це розповість керівник відділу продажу франшиз мережі OS.9 – Юлія Сербіна.
Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
популярне на форумі
Бизнес по сокращению затрат на отопление
Компания "Soroka" представляет множество перспективных предложений франчайзинга, с помощью...
«Билюкс» набирает обороты
Это просто супер обогреватель, в наше время когда тарифы непонятно на кого рассчитаны, Билюкс...
Тепло - в каждый дом
пользуюсь энергосберегающим отоплением уже 5 лет.до этого было печное отопление в доме.не...
Тепло - в каждый дом
пользуюсь энергосберегающим отоплением уже 5 лет.до этого было печное отопление в доме.не...