Yellow&Blue за конкуренцію

Вівторок
25.05.2010
Український ринок одягу ще дуже мало заповнений продукцією від українських виробників
 

Український ринок одягу ще далекий від заповнення продукцією вітчизняних виробників. Переважає одяг західних брендів, за найсміливішими підрахунками співвідношення зарубіжних і вітчизняних виробників одягу, представлених на ринку - 80:20. Про це порталу Franchising.ua розповів порталу Franchising.ua директор мережі магазинів Yellow&Blue Євген Прибєга.

"Коли це співвідношення змінюватиметься, то почне змінюватися і ринок як такий. Зараз сильних українських брендів ще дуже мало. Це ще не індустрія, в основному це слабкі спроби вивести і закріпити свою марку на ринку, у свідомості споживача. Це не можна поки що назвати конкурентним середовищем. Як наслідок, сировинна база комплектується під попит, і постачання в Україну йдуть в досить малих кількостях і за досить завищеними цінами. Як тільки сформується конкурентне середовище, збільшиться число компаній, що бажають у великих кількостях завозити сировину, збільшиться медіа-активність в напрямку українських виробників, і зміниться сприйняття нашими споживачам українських брендів як таких. А зараз на ринку представлено дуже мало українських компаній, які дійсно можуть скласти конкуренцію компаніям, як, наприклад, наша, та й за такої заповненості ринку конкуренції фактично не виникає", - вважає Євген Григорович.

Компанія представляє в магазинах своєї мережі одяг від найвідоміших українських дизайнерів. З 2007 року Yellow & Blue розвивається і по франчайзингу. На даний момент працює три магазини, з яких два франчайзингових у Дніпропетровську та Львові і один власний в Донецьку.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Франчайзинговий пакет /19.11.2009

Франчайзинговий пакет, що називають також франчайзинговою ліцензією, або франшизою, становить основу франчайзингової системи

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

Огляд ринку кав’ярень /04.12.2011

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові

популярне на форумі

Де можна купити якісне взуття недорого?

Зверніть увагу на магазин брендового одягу тавзуття ОднаТака - https://www.odnataka.com.ua/ Там є вишукані...

3 коментар
остання 15.06.2022
Де можна купити якісне взуття недорого?

Привіт, я постійно купую взуття для своєї родини на https://koalabi.com.ua/. Є вибір на всі сезони, якість...

3 коментар
остання 16.05.2022
В'язані речі це стильно

В'язані речі - це унікум в світі моди. Незважаючи на те, що носити такі речі почали дуже давно,...

1 коментар
остання 08.07.2021
Де можна купити якісне взуття недорого?

Рекомендую www.butyjana.com.ua

3 коментар
остання 25.04.2019
Як відкрити магазин одягу

Стаття написана для ідеальних умов. Але з падінням купівельної спроможності покупців не все так...

1 коментар
остання 12.03.2017
Где качественная одежда на 50% дешевле?

Однозначно интернет-магазины. Даже в наших отечественных можно купить дешевле, чем тот же брнед,...

2 коментар
остання 21.05.2016
Где качественная одежда на 50% дешевле?

на алиаэкспресс

2 коментар
остання 27.01.2016
На очереди Stradivarius, Bershka и Pull & Bear

хочу відкрити магазин торгових марок Stradivarius,Bershka,Zara на умовах співпраці по франшизі в Україні...

2 коментар
остання 10.09.2013