Мистецтво бути щасливою від FitCurves

Середа
26.05.2010
Під такою назвою і з такою головною ідеєю пройшов в Києві Національний Жіночий Саміт франчайзингової компанії FitCurves
 

Щорічний Жіночий Саміт FitCurves відбувся у суботу 22 травня в Домі Кіно у Києві. Подія зібрала всіх франчайзі українських фітнес-клубів, менеджерів, тренерів, активних учасників клубів та представників медіа, серед яких і портал Franchising.ua.

Вся програма саміту була наскрізь пройнята ідеєю призначення жінки, її унікальності та неповторності. Жінки – клієнтки FitCurves - розповідали свої неймовірні історії: як завдяки FitCurves вони змінилися. І що найголовніше, зміни виходили далеко за рамки втрати кількох десятків кілограмів, а стосувалися більше перетворень в собі та своїх сім’ях.

"Жіноче щастя - складне блюдо, а тому навчитися готувати його - найвищий пілотаж. Ми віримо в те, що жінка народжена бути щасливою і розкритися і як Господиня, і як Дружина, і як Мама, і як Спеціаліст, і, що не менш важливо, як Особистість", - розповідає про призначення жінки мастер-франчайзі FitCurves в Україні Світлана Співакова. Команда FitCurves вивела сім рецептів жіночого щастя: щастя - це Призначення, щастя - це Шлях, щастя - це Досягнення, щастя - це Взаємовідносини, щастя - це Спадок, щастя - це Гармонія, щастя - це Життя.

Крім того, в FitCurves все ж підрахували цифри і виявили, що за 2,5 роки їх діяльності в Україні завдяки клубам мережі жінки разом скинули 56 тонн 713 кг ваги та понад 223 км. своїх об’ємів.

Мало місце і нагородження франчайзі. Команда із Сум стала найкращим клубом FitCurves в Україні. У номінації "довіра до компанії" відзначили дев’ятьох партнерів-франчайзі, які відкрили більше одного фітнес-клубу.

Концепція "Curves" свого часу зробила бум на ринку Америки, де з’явилася 18 років тому. Ідеологи нової концепції фітнес-клубів забрали всі фактори, які знеохочували більшість жінок відвідувати класичні фітнес-клуби. Таким чином, вдалося залучити велику кількість клієнтів, які до того ніколи не користувалися послугами фітнес-клубів. Слоган компанії - "Без чоловіків. Без дзеркал. Без макіяжу." - яскраво відображає відмінність концепції від класичних фітнес-клубів. Тренування лише для жінок тривають по 30 хвилин 3 рази на тиждень на гідравлічних тренажерах, що розміщені по колу. Таких тренажерів лише 8-10, між ними – степ-платформи. Жінки проходять по колу, почергово їх змінюючи, таким чином тренуючи всі групи м’язів. Сьогодні клієнтками "Curves" є понад 6 млн. жінок в 70 країнах світу. В Україну ця бізнес-концепція прийшла через мастер-франчайзинг 2,5 роки тому під брендом "FitCurves". На сьогоднішній день в Україні працює 69 клубів мережі FitCurves, клієнтками яких є понад 20 тис. українок.