ТВ-МОБІЛЬ припинив існування

П'ятниця
21.05.2010
Проривній ідеї рекламного бізнесу ТВ-МОБІЛЬ не вдалося прижитися на українському ринку
 

Декілька років тому концепція мобільних рекламних екранів ТВ-МОБІЛЬ стала проривом рекламного бізнесу. Високий інтерес підприємців до цього бізнесу сприяв розвитку франчайзингової мережі на Батьківщині цього винаходу - у Росії, а також в багатьох країнах СНД, в тому числі й в Україні. у 2007 році запрацювало перше представництво у Дніпропетровську, далі ця концепція з'явилася у Кривому Розі, Івано-Франківську та Одесі. Сьогодні авто "ТВ-МОБІЛЬ" з рекламним проектором не побачих на вулицях жодного з цих міст - в українських умовах та ще й в кризу цей бізнес не зміг підтвердити свою успішність.

ТВ-мобіль являє собою авто, всередні якого знаходиться проектор та потужна акустична система. Трансляція відбувається на стаціонарній рекламній конструкції з екраном. По суті це повноцінна відео-реклама, яка до того ж розміщена на висоті в полі зору пішоходів. В середині автомобіля має знаходитися водій-технік, що управляє процесом, веде моніторинг та слідкує за порядком. Після закінчення трансляції ТВ-МОБІЛЬ їде на нове місце роботи.