Мільйонні інвестиції Фокстрот

Четвер
04.09.2008
Компанія планує до середини 2009 року досягти позначки у 320 магазинів в Україні
 

"Фокстрот. Техніка для дому" - один з головних оптово-роздрібних продавців аудіо, відео та побутової техніки, планує до 1 квітня 2009 року розширити мережу своїх магазинів в Україні до 320, повідомляє "Інтерфакс-Україна" з посиланням на виконавчого директора компанії Олексія Павленка.

За словами пана Павленка до кінця року також планується відкрити магазин у Молдові, оскільки цей ринок має дуже великий потенціал та цікавий для компанії. Виконавчий директор "Фокстрот" також зазначив, що сьогодні товарооборот переходить до великих системних операторів ринку, тим самим витісняючи середніх та дрібних гравців.

На сьогоднішній день в склад компанії входять такі мережі, як “Фокстрот” (213 магазинів), “FoxMart” (29 гіпермаркетів), “Техношара” (18 центри) та “Фокстрот. Цифрова техніка” (24 салони) загальною площею більш ніж 160 тис.кв.м. В 2007 році компанія придбала Молдавську мережу Elephant, що тоді складала 3 магазини, та провела ребрендинг цієї мережі в магазини "Фокстрот".

Компанія займає більш ніж 20% роздрібного ринку України та 10% - Молдови. При цьому ріст бізнесу в 2008-2009 роках в Україні оцінюється на 27%, в Молдові - на 60%. (Інформація "Комп&ньоН")


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Українці відкривають магазини «Жабка» /19.04.2023

Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Огляд ринку кав’ярень /04.12.2011

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності